سریال آتش و باد چند قسمت است

14

سریال آتش و باد چند قسمت است ، این سوال است که از خود پرسیده اید و می خواهید بدانید که تعداد قسمت های سریال آتش و باد چقدر است و بعد از چند هفته و یا چند ماه سریال آتش و باد به پایان می رسد با ما همراه باشید

تعداد قسمتهای سریال آتش و باد چند قسمت است

ابتدا قرار بود سریال آتش و باد در ۴۵ قسمت ساخته شود اما پخش آن به‌عنوان یک سریال مناسبتی که باید در عید نوروز روی آنتن برود، باعث شد تا زمان هر قسمت کوتاه شود و تعداد قسمت‌های آن افزایش پیدا کند. این سریال تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سریال آتش و باد محصول مرکز سیما فیلم و با تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که در ۵۸ قسمت به عنوان سریال نوروزی شبکه سه سیما از آخرین جمعه سال ۲۶ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن رفت.

سریال آتش و یاد (جشن سربرون) اخبار فیلم و سریال

این سریال پنج بخش دارد که شرایط و فضای ایران را در زمان مشروطه و به قدرت رسیدن رضا خان نشان می‌دهد و به مرور وارد سال ۱۳۲۰ و رخدادهای تاریخی آن دوره می شود.

تصویربرداری این اثر از مهر ۹۸ در منطقه شهریار شروع شد و دی ماه سال گذشته در شهرک غزالی به پایان رسید.

تصویربرداری سریال جشن سربرون ۲۷ ماه به طول انجامید و دی ماه سال ۱۴۰۰ بود که در شهرک غزالی و بیابان‌های خاوران ضبط‌مان تمام شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 14 )
  1. نصرت می گوید

    خیلی این سریال را دوست دارم علی الخصوص صدای گرم مرشد علیرضا حجتی اصلا با پخش این صدا علاقمند شدم سریال را ببینم کاش بیشتر میخواند

  2. رضا می گوید

    واقعا معرکه مخصوصا برا ما ک لریم وافتخار میکنیم ب این سریال و بهادر خان

  3. فراهانی می گوید

    دست مریزاد به دست اندرکاران ساخت سریال

  4. علی می گوید

    واقعا سریال بی نظیری هستش مخصوصا ایلات عزیز کشورمان که زحمت زیادی برا استقلال کشورمان کشیدند. چه ظلم هایی که این حرامزاده های انگلیسی در حق ملت ایران کردند . خدارو شکر که دست اجانب بی همه چیز از کشور کم شده. روح شهدای عزیزمان در دور زمان تا به امروز شاد . چه زحمت ها و خون دل هایی که برای این سرزمینمان نخوردند.

    1. خدایی دوست می گوید

      احسنت
      واقعا خدارو هزاران بار شکر که دست کثیف انگلیس و زورگوهای دیگه از ایران عزیزمان کوتاه شد و شرشون کم شد چقدر ظلم به این مردم مظلوم کردند باید قدر دان خونهای ریخته شده تمام شهدا باشیم.

  5. خدایی دوست می گوید

    عجب سریال عالی هست
    در مورد قوم غیور قشقایی و مبارزات خسروخان قشقایی با انگلیس و در آخر با رضا شاه ملعون هست. یه جورایی در امتداد فیلم سینمایی در مسیر تندباد هست. با تشکر از عوامل این سریال

    1. محمود می گوید

      ملعون تویی و بابات چیکار ب رضا خان داری

    2. مهدی می گوید

      بی شرف

    3. فریبرز می گوید

      خسرو خانت که توسط همین رژیم اعدام شد پس چه دشمنی با رضا شاه ملعون داشت

  6. دیزان می گوید

    واقعا انجا که پایدار خان وخانهای دیگر پیروزی بر بهادر که با انگلیس جنگید جشن گرفتن خیلی دردناک بود خدایا هر کس در هر موقعیت ومکانی به کشور ومردم خیانت میکند نابود کن

  7. سالار می گوید

    هرچند فیلم اقتباسی کوچک از جامعه عشایری قشقایی و کنش های ضد انگلیسی و مشروطه خواهی برعلیه سران استبداد خواه داخلی مثل قوام و خارجی است اما متاسفانه هیچ اشاره ای به قوم و هویت قشقایی نشده ! حال آنکه طرف منفی و مخالف مشروطه و انگلیسی مقابل آنها یعنی قوام معادل تاریخی آن با اشارت واضح حفظ شده !
    سمت و سو گیری تاریخی هر قوم مشخصه و اینکه اقوام کنش های متفاوت در برهه های زمان مختلف داشته اند دلیل بر انکار واقعیت با پوشاندن و تخیلی نمودن طرف راستی نیست !
    در همین برهه قشقایی بدلیل رویه ای که در پیش گرفته بود شهدا و هزینه های بسیاری داد مثلا شاخص ترین شهید همان علمدارخان کشکولی از قشقایی بود که آن زمان به علمدار مشروطیت معروف شد اما نامی از ایشان نیست ! درصورتیکه برخی تیره ها و طوایف اتفاقا برعلیه منافع ملی و همراه با انگلیس و مستبد خواه بوده اند و کتب تاریخی آن مشخصه !

    1. ایرانی می گوید

      درود بر شما
      این سریال سفارشی وبه نوعی تحریف تاریخ است و قصد آن بی هویت کردن ایلات فارس است
      یک طرف قضیه‌ قوام و نیروهای حکومتی است با نام و نشان تاریخی آمده اند اما برای مبارزان وایلاتی ها هویت جعلی ساخته شده است اگر داستان سریال تاریخی ومستند است چرا از هویت اصلی ایلاتی استفاده نشده است

  8. فریبرز می گوید

    خسرو خانت که توسط همین رژیم اعدام شد پس چه دشمنی با رضا شاه ملعون داشت

  9. محمد می گوید

    این یک عبرته که هرکس مردم بی گناه را بکشد ، اه مردم دامنگیرش خواهد شد ، چون مردم غیر از خدا کسی را ندارند و هر کس با خدا درافتاد مر افتاد