ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲

0

اگر می خواهید در ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ شرکت کنید و از شرایط و زمان و تاریخ و نحوه ثبت نام مطلع شوید با ساتین همراه باشید.

ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ۱۴۰۲ آغاز شد

آغاز مجدد جا ماندگان از ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودرو داخلی

کسانی که قبلا وکالتی انجام دادن فقط میتونن ثبت نام خودرو ثبت کنن
کسانی که هم وکالتی انجام ندادن نمیتونن ثبت نام انجام بدن

سخنگوی وزارت صمت گفت: جاماندگان طرح یکپارچه فروش و متقاضیانی که به دلایل مختلف حساب وکالتی آنها به موقع اعلام نشده بود، هفتم و هشتم فروردین می‌توانند با ورود به سامانه esalecar.ir خودروی خود را انتخاب کنند.

امید قالیباف در یک برنامه تلویزیونی درباره نحوه‌ی واگذاری خودروها به متقاضیان هم افزود: هم اکنون چیزی به نام قرعه کشی وجود ندارد و بر اساس برنامه تولید خودروسازان متقاضیان اولویت بندی می‌شوند.​

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زمان ثبت نام هیچ تاثیری در اولویت‌ بندی تحویل خودروها ندارد، اولویت‌های تحویل بر اساس برنامه زمان‌بندی تولید خودروسازان اعلام می‌شود.

متقاضیانی که حساب خود را به نفع سازمان حمایت وکالتی نموده اند و نتوانسته اند تا تاریخ مذکور به سامانه مراجعه کنند می توانند در تاریخ های ۱۴۰۲/۰۱/۰۷ الی ۱۴۰۲/۰۱/۰۸ جهت ثبت سفارش اولیه خود اقدام نمایند.

کاربر محترم ، شماره حساب وکالتی و شماره موبایل باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد و همچنین زمان ثبت نام شما هیچ تاثیری در اولویت و حق تقدم شما ندارد.

جهت انصراف از طرح ابتدا ثبت نام و به پروفایل خود مراجعه کنید.

ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی ثبت نام ایران خودرو

پس از آنکه برخی متقاضیان حائز همه شرایط ثبت نام در طرح عرضه یکپارچه خودرو‌های داخلی، به دلایل مختلف موفق به ثبت درخواست خودرویی خود در بازه تعیین شده (۲۶ لغایت ۲۹ اسفند ماه) نشدند، سایت سامانه از دوشنبه به مدت دو روز بازگشایی و فعال خواهد شد.

اقدام برای مشارکت در طرح عرضه یکپارچه خودرو‌های وارداتی با تعریف حساب وکالتی به‌نفع سازمان حمایت و واریز و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان در حساب مذکور از ۲۰ تا ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

پس از آن، با اطلاعات واصله از بانک‌ها به سازمان حمایت، متقاضیانی که گام اول فوق را به درستی برداشته بودند، از روز ۲۶ اسفند ماه می‌توانستند با مراجعه به سایت سامانه تخصیص یکپارچه خودر‌های داخلی، قدم دوم را بردارند و درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت کنند.

اما تعداد بسیاری خاطر اشتباه خود به ویژه در امر حساب وکالتی کردن حساب‌ها به نام (به نفع) سازمان حمایت یا ترافیک سنگین سامانه، از ثبت‌نام در موعد مقرر باز ماندند.

با توجه به نزدیکی زمان ثبت‌نام اولیه (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه) با طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به مناسب نیمه شعبان و البته اینکه اعلام شد که متقاضیان می‌توانند با یک حساب وکالتی به شرط موجودی برای دو طرح (٢٣٠ میلیون تومان) و به نفع سازمان حمایت کردن حساب وکالتی خود، در این طرح شرکت کنند، برخی متقاضیان باز هم علیرغم همه اطلاع‌رسانی‌ها اشتباه کرده و حساب خود را به نفع سازمان حمایت نکردند و تصور کردند که همان حساب وکالتی به نفع ایران خودرو کفایت می‌کند، اما این افراد از لیست واجدان شرایط حذف شده و نتوانستند به مرحله دوم دسترسی پیدا کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ