تلویزیون بویمن ساخت کجاست Baumen

3

اگر می خواهید بدانید که تلویزیون بویمن ساخت کجاست و آگاهی کسب کنید از اینکه تلویزیون بویمن ساخت کدام کشور است و آیا تلویزیون بویمن خوبه یا نه با ساتین همراه باشید.

تلویزیون بویمن Baumen

برند بویمِن برای اولین بار توسط شرکت رادین مهر افرند، ثبت شد و این شرکت در نظر دارد از کارخانه های کشور چین، با نام این برند (بویمِن) اقدام به واردات کالای نماید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند بویمن مدل ۶۵KAE6800UW سایز ۶۵ اینچ محصولی با کیفیت از برند بویمن است. کیفیت‌تصویر این تلویزیون ۴K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار خوبی نمایش می‌دهد. نسبت تصویر آن ۱۶:۹ است و تصویر را با ابعاد متناسبی به پخش می‌گذارد.

سیستم صوتی تلویزیون ۶۵KAE6800UW به‌واسطه‌ی دو بلندگوی ۱۰واتی، در مجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند. شرکت سازنده برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این ۲ پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. برای اتصال پخش‌کننده‌ها به این تلویزیون درگاه HDMI وجود دارد. درگاه HDMI قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD به صفحه‌نمایش منتقل کند.

لوازم خانگی ساخت چین برند بویمن

از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌ پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید. این تلویزیون به‌همراه یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود که کارایی بسیار ساده‌ای دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. علیرضا می گوید

    تلوزیون مزخرفیه .من خریدم مثل سگ پشیمونم

    1. محمد جمالی می گوید

      دوست عزیز چرا پشیمان شدید عیبش چیه

  2. کمال حاجی پور می گوید

    والا همین تلوزیون ۶۵ ک تعریفشو میکنین خریدم
    متاسفانه اوردم خونه بازش کردم با کنترل مچ نیست نمایندگی هم میگه چون ما باز نکردم شامل گارانتی نمیشه خنده دار اینجاست ک میگن برد پاور خرابه ب صورت ازاد هم بخایم بخریم موجود ندارن جالب نبود پس بخرید این تلوزیونو ک میشه بجای دکور یا دیوار پوش ازش استفاده کنین باتشکر از الجی و سامسونگ ک عمری باهاشون سر کردم ب قول شاعر روزای روشن خداحافظ …..