نازنین داور پرشین گات تلنت کیست +عکس

0

آگهر می خواهید بدانید که نازنین داور پرشین گات تلنت کیست و اطلاعاتی از نازنین در پرشیاز گات تلنت persias gottalent بدست آورید با ساتین همراه باشید.

نازنین نور کیست و اصالتا اهل کجاست

نازنین نور Nazanin Nour، نویسنده و بازیگر ایرانی-امریکایی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۶۰ در کانادا است و ۴۱ سال سن دارد. او همچنین یکی از داوران برنامه تلویزیونی پرشیاز گات تلنت می‌باشد.

در سال ۱۹۷۵ والدین نازنین به قصد ادامه‌ی تحصیل از ایران به آمریکا مهاجرت کردند. آن‌ها در ابتدا قصد بازگشت به ایران را داشتند اما با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، تصمیم گرفتند در آمریکا بمانند. نازنین در ارلینگتون، ویرجینیا به دنیا آمد و اکنون در لس‌ آنجلس زندگی می‌کند. نازنین نور فارغ‌التحصیل رشته روابط بین‌الملل از دانشگاه جورج میسون است.

نازنین نور داوران گات تلنت پرشین گات تلنت بیوگرافی نازنین نور

بیوگرافی و زندگینامه نازنین نور داور پرشیاز گات تلنت

بر پایه اطلاعات بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها، نازنین تا کنون در سه مجموعه تلویزیونی آمریکایی به ایفای نقش پرداخته است. او نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی پلیسی-درام آمریکایی «ذهن‌های مجرم» دیده شد. سپس در سال ۲۰۱۲ در مجموعه تلویزیونی «جانوران سیاسی» و پس از آن در سال ۲۰۱۴ در سریال «خانم وزیر» بازی کرده است.

او همچنین در سال ۲۰۰۷ در فیلم سینمایی عشق عمیق‌تر (A Deeper Love) بازی کرده است. نازنین در سال ۲۰۲۰ با داوری فصل اول برنامه‌ی تلویزیونی پرشیاز گات تلنت در ام‌بی‌سی‌پرشیا بین مردم فارسی‌زبان شناخته شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ