چرا سایت کارگزاری مفید باز نمیشه | مشکل اختلال در ایزی تریدر امروز

0

اگر می خواهید بدانید که چرا سایت کارگزاری مفید باز نمیشه و اختلال در کارگزاری مفید چرا بوجود امده و اختلال در ایزی تریدر امروز کی رفع می شود و برای حل مشکل کارگزاری مفید امروز چکار کنیم با ساتین همراه باشید.

چرا ایزی تریدر خطا میده | چرا کارگزاری مفید کار نمیکنه

خطا در برقراری ارتباط با سرور ایزی تریدر

هم‌زمان با نخستین عرضه اولیه ۴۰۲ در بورس تهران، اختلال در سرورهای کارگزاری مفید سبب سرگردانی سهام‌داران متقاضی خرید «پی پاد» شد.

پیش از ظهر روز چهارشنبه، ۱۶ فروردین ۴۰۲، دسترسی سهام‌داران به حساب‌های کاربری خود نزد کارگزاری مفید با اختلال مواجه و پس از ساعتی به طور کلی از دسترس خارج شد.

تا لحظه تنظیم این گزارش (۱۲ ظهر چهارشنبه) استفاده از ایزی‌تریدر و مفید آنلاین نیز برای مشتریان کارگزاری مفید میسر نبود.

کارشناس پاسخ‌گوی مرکز ارتباطات کارگزاری مفید به خبرنگار انصاف نیوز گفت علاوه بر سرورهای این کارگزاری، هسته مرکزی معاملات نیز دچار اختلال بوده است.

مشکلات کارگزاری مفید کارگزاری مفید ایزی تریدر مفید آنلاین پلاس مفید

کارشناس پاسخ‌گوی مرکز ارتباطات سازمان بورس نیز با تایید اختلال در هسته مرکزی معاملات در ساعت‌های اولیه امروز، از رفع مشکل خبر داد و گفت ظاهرا مشکل سرورهای کارگزاری مفید هم‌چنان ادامه دارد.

امروز و در نخستین عرضه اولیه ۴۰۲، قرار بود ۳۶۰ میلیون سهم از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد عرضه شود در حالی که با اختلال پیش‌آمده، برخی متقاضیان نتوانسته‌اند درخواست خود را ثبت کنند.

بروز مشکل در هسته مرکزی معاملات و سرورهای یکی از بزرگ‌ترین کارگزاری‌های بورس، هم‌زمان با نخستین عرضه اولیه سال ۴۰۲، نشان می‌دهد با وجود وعده‌های بی‌شمار متولیان بازار سرمایه، ضعف زیرساخت‌های این بازار برطرف نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ