نام همسر صیغه ای عمو پورنگ لو رفت! | این بازیگر معروف زن داریوش فرضیایی بوده

0

نام همسر صیغه ای عمو پورنگ لو رفت! | این بازیگر معروف زن داریوش فرضیایی بوده

ماجرای عجیب صیغه ی عمو پورنگ با بازیگر معروف زن را در ادامه‌ی مطلب بخوانید.

محمدرضا شریفی نیا در قسمت اول از فصل سوم برنامه دورهمی از ماجرای صیغه محرمیت خود با رز رضوی پرده برداشت. آقای شریفی نیا در این کلیپ می گویند با توجه به شایعاتی که در اینترنت در این رابطه درست شده است ترجیح می دهم این موضوع را شفاف سازی کنم.

همسر عمو پورنگ همسر داریوش فرضیایی همسر الهام حمیدی عمو پورنگ بازیگر زن صیغه ای

چند سال پیش سهمیه ای به هنرمندان تعلق گرفت تا بتوانند با هزینه خودشان به مکه سفر کنند و البته این سفر فقط خارج از نوبت بود و هزینه آن با خود هنرمندان بوده است. وقتی آنجا بودیم یکی از بازیگران وقتی پاسپورتش را نشان داد زد زیر گریه و که چرا و این یعنی چی و …. و وقتی قانون را فهمیدیم یکی از بازیگران را به عنوان محرم نوشته بودند توی پاسپورتشون آن آقا آمد و گفتن قانون است که خانم های زیر ۴۰ سال وقتی میخوان برن مکه باید محرم داشته باشند.

با توجه به قانون وجود یک فرد محرم ، باید هر خانم یک محرم همراه خود می داشت و دخترم ملیکا که بنده با او بودم و هر کدام از آقایان نیز یک خانم را تحت محرمیت خود قرار دادند. آنجا بنده خانم رز رضوی که دوست صمیمی دخترم ملیکا است را نوشتم و یک صیغه محرمیت خواندیم و در آنجا چیز معمولی هم بود.

پورنگ : خانم الهام حمیدی

حسام نواب صفوی : خانم فریبا کوثری

همسر عمو پورنگ همسر داریوش فرضیایی همسر الهام حمیدی عمو پورنگ بازیگر زن صیغه ای

و هر کدوم از بچه ها …. و یه صیغه نامه می نوشتند و برای این بود که بتوانند آنجا ورود کنند. و این طبیعی هستش اونجا البته برای بنده پیامد داشت. بلافاصله یک روزنامه ای در تهران شیطنت کرده بود و نوشته بود که آقای شریفی نیا و خانم رز رضوی با هم ازدواج کرده اند و برای ماه عسل هم رفتن مکه .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ