خانه اصفهان کجاست، خانه اصفهان یعنی چه

1

خانه اصفهان کجاست / خانه اصفهان منطقه چند است / خانه اصفهان یعنی چه

محله خانه اصفهان یکی از بهترین محله های اصفهان به شمار می رود و در محدوده شمال غربی این شهر قرار دارد. این محله از سمت شمال با خیابان دکتر مفتح و بهارستان غربی، از سمت شرق با خیابان بهارستان شرقی، رباط سوم و سید رضی، از سمت غرب با خیابان امینی و از جنوب با خیابان جابر انصاری، بلوار رباط، رزمندگان و خیابان اصفهان ویلا محدود شده است.

محله خان اصفهان کجاست؟  خیابان خانه اصفهان منطقه چند است؟ در واقع خیابان خانه اصفهان در منطقه ۸ اصفهان واقع شده است و مراکز مهمی مثل پلیس + ۱۰ در منطقه خانه اصفهان قرار دارند. معابر مهمی نظیر امام خمینی، میدان رزمندگان، شهدای لمجیر، سردار شهید خلیفه سلطانی و همچنین حسین اسماعیلی به این خیابان متصل گردیده است.

خانه اصفهان اخبار اصفهان

از محله های اصفهان که در مجاورت خانه اصفهان قرار دارند، می توان به محله کاوه، شهریار، رزمندگان، نگارستان، بهرام آباد، مارچین و ملک شهر اشاره کرد. بنابراین منطقه خانه اصفهان  از موقعیت مناسبی برخوردار است. مکان های مهم محله خانه اصفهان نیز شامل پارک گل محمدی، پارک گلستان، پارک خانه اصفهان، استخر قصر موج، باغ نوش، پارک بانوان، رستوران پسران حاتم، رستوران نگارستان، رستوران ستاره و رستوران پرهام می شود.

همانطور که گفتیم محله خانه اصفهان در محدوده شمال شهر قرار دارد. بر خلاف اکثر شهرهای کشور که بخش شمالی آن مجلل محسوب می گردد، در اصفهان بخش های جنوبی با بافت تاریخی از گران قیمت ترین مناطق اصفهان به شمار می روند. در واقع خانه اصفهان یکی از شهرک های شمالی استان اصفهان می باشد که در نزدیکی آن، مکان های تفریحی و رفاهی متعددی وجود دارد. از جمله پارک های زیبای خانه اصفهان میتوان به پارک گل محمدی، پارک خانه اصفهان، پارک گلستان، پارک بانوان و باغ نوش اشاره کرد. همچنین از رستوران های این منطقه میتوان از رستوران پرهام، نگارستان و ستاره نام برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. طاهری می گوید

    فکر کنم طرف صاحب یکی از این رستورانها بود خواست از این فرصت استفاده کند و اسم رستوراناشو بیاره و تبلیغ کنه