درگیری هواداران پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه +فیلم

0

درگیری هواداران پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه +فیلم

در این ویدئو بخشی از درگیری هواداران نساجی و پرسپولیس را می‌بینید که با دخالت مأموران حاضر در ورزشگاه خاتمه یافت.

هنوز یکساعت از حضور تماشاگران ۲ تیم نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر نگذشته است که هوادران ۲ تیم مستقر در صندلی تماشاگران با یکدیگر درگیر شدند.

خوشبختانه این درگیری تنها در حد چند دقیقه بود و با مداخله بموقع ماموران به سرعت کنترل و خاتمه یافت.

دانلود

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در دیداری حساس در آخرین بازی فصل لیگ برتر به مصاف هم می روند و این بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.

طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شده است که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.

همچنین جایگاه پشت نیمکت مهمان مختص تماشاگران پرسپولیس است و ورودی آن‌ها به ورزشگاه از درب جدید خیابان جویبار خواهد بود.

درب ورزشگاه سه ساعت و ۳۰ دقیقه پیش از آغاز بازی، باز شد و تدابیر انتظامی و امنیتی مضاعفی برای این دیدار تدارک دیده شده است؛ بنابراین توصیه این است، هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، از هرگونه اجتماع و ازدحامی اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگاران ایرنا مستقر در حوالی ورزشگاه وطنی قائمشهر، ‌ ازدحام و هجوم هواداران پرسپولیس علاوه بر اینکه باعث شد تا گیت نیروی انتظامی مستقر در محل ورودی آنها به ورزشگاه وطنی در خیابان شریعتی از کار بیفتد و با اقدامات صورت گرفته این گیت فعال و بار دیگر کنترل و ورود تماشاگران از سر گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ