شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ تعطیل است یا نه (فردا ۳۱ تیر تعطیل شد؟)

2

ایا شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ تعطیل یا نه (آخرین خبر از تعطیلی شنبه)

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار، با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، فردا شنبه ۳۱ تیرماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان مرکزی (به استثنای دستگاههای خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند ) تعطیل می باشند.

همچنین در این روز کلیه کلاس های موسسات و آموزشگاه ها تعطیل خواهند بود.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر هستند.

همچنین خواهشمند است مردم استان در مصرف برق و استفاده از سیستم های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ملزم به قطع کامل سیستم های سرمایشی هستند.

وضعیت آلودگی هوا مشهد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش حجم آلاینده‌ها، در سی‌امین روز تیر ماه ۱۴۰۲ در آستانه رسیدن به وضعیت هشدار آلودگی برای تنفس شهروندان قرار دارد.

مهدی اله‌پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته، با عدد ۸۹ نشانگر هوای سالم است و شاخص هوای این کلانشهر در یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۹۸ از سالم بودن هوا حکایت دارد، اما در صورت عبور این شاخص از این رقم، وارد وضعیت هشدار آلودگی می‌شود.

وی با بیان اینکه کیفیت هوا در مناطق «خاقانی، الهیه، ویلا، رسالت و نخریسی» مشهد در شرایط آلوده و وضعیت هشدار قرار دارد، ادامه داد: شاخص کیفیت هوا در ۱۸ ایستگاه دیگر دارای سنجش هوا در کلانشهر مشهد، در شرایط سالم برای تنفس شهروندان قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در روزهای دارای هوای سالم و پاک به شهروندان توصیه می‌شود، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود از یاد نبرند، اما در روزهای دارای هوای آلوده از تردد در سطح شهر و مناطق آلوده دوری کنند.

اله‌پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی همچنان با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش مؤثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

 

فردا تعطیل است یا نه تعطیلی مدارس فردا تعطیلی ادارات فردا تعطیلی ادارات شنبه آیا فردا مدارس تعطیل است آخرین وضعیت تعطیلی ادارات تهران

ایا شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ تعطیل است

در متن خبر آمده بود: «یک منبع مطلع گفت: هیات دولت روز چهارشنبه جلسه هفتگی دارد و در صورت در دستور کار قرار گرفتن این موضوع؛ دولت درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد تصمیم می‌گیرد.»

پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین خبری از صحت ندارد و هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه در دستور کار ندارد.

آخرین خبر از تعطیلی شنبه

برخی از هم‌وطنان عزیزمان به گمان اینکه روزهای یکشنبه ۱۴ خرداد و دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ تعطیل رسمی است فکر می کنند که باید روز شنبه بین التعطیلی هم تعطیل بشود.

تصمیم هیات دولت برای تعطیلی شنبه

ساعتی قبل، خبری مبنی بر احتمال تصویب تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد در جلسه هیئت دولت منتشر شد.

چنین خبری از اساس جعلی است و هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه در دستور کار ندارد./کاخ خبر

چرا شنبه تعطیل است

هیات دولت اما چهارشنبه هیچ تصمیمی برای تعطیلی شنبه نگرفت. شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ فعایلت ادارات و مدارس و بانکها طبق روال همیشگی ادامه دارد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سید بابلسریا می گوید

    ای بابا شنبه رو تعطیل کنید دیگه

  2. السا می گوید

    تعطیل کنید تو رو خداااااا