پسر بچه ای شجاع ، که تک تیرانداز داعش را شکست داد + فیلم

0

در این فیلم کوتاه شاهد عمل قهرمانانه یک پسربچه سوری خواهیم بود که زیر رگبار تک تیرانداز داعش جان دختربچه کوچکی را از مرگ حتمی نجات می دهد.

در این فیلم ویدئویی غم انگیز که از سوی فعالان سوری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ابتدا مردی مشاهده می شود که زیر شلیک تک تیرانداز تروریست داعش از ساختمانی مخروبه فرار می کند.

سپس پسربچه ای حدود ۸ ساله در خیابان بدون کمترین سرپناهی دیده می شود. پسرک از جا برخاسته و به سوی لاشه سوخته یک اتومبیل می رود در حالی که تک تیرانداز داعش او را هدف قرار داده است.
پسرک برای لحظه ای خود را به مردن می زند اما بلافاصله از جا برخاسته و به سوی لاشه اتومبیل می دود. او دست یک دختر بچه کوچک را گرفته و دوان دوان زیر آتش تک تیرانداز تکفیری خود و دخترک را به محل امنی می رساند.

در فیلم صداهای چند مرد که در مکان امنی قرار دارند شنیده می شود که با نگرانی درباره سرنوشت پسر بچه صحبت کرده و با سر دادن الله اکبر برای او دعا می کنند و با نجات یافتن دو کودک خدا را شکر می گویند.

این فیلم ویدئو که از روز دوشنبه ۱۰ نوامبر(۱۹ آبان) در شبکه های اجتماعی منتشر شد صدها هزار بازدیدکننده در این ۲۴ ساعت داشته است. روزنامه تلگراف تاکید کرده که از محل وقوع این ماجرا اطلاعی نداشته اما کارشناسان این روزنامه معتبر چاپ انگلستان تصریح کرده اند که هیچ تردیدی در مورد اصالت آن ندارند.

این فیلم تکان دهنده را با هم ببینیم.

 

[jwplayer player=”1″ mediaid=”44195″]

 

دانلود فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ