پسری که همسر ۳۱ساله اش را از سایت همسریابی پیدا کرده بود به خاطر اخاذی از او دستگیر شد

0

۲۱ شهریورماه سال جاری دختر جوانی پای در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران گذاشت و از کلاهبرداری مرد شیاد در سایت همسریابی خبر داد.

این دختر ۳۱ ساله وقتی روبه‌روی بازپرس شعبه دوم دادسرای جرایم رایانه‌ای قرار گرفت، گفت: سال گذشته از طریق یک سایت همسریابی در فضای مجازی با پسری آشنا شدم که به دنبال شریک زندگی‌اش بود. در صحبت‌هایمان متوجه شدیم از نظر شرایط اخلاقی و زندگی کاملاً با هم تفاهم داریم به همین خاطر دوستی‌مان را ادامه دادیم.
پس از گذشت مدتی وی از من خواست تا بیشتر با هم آشنا شویم. به همین خاطر وقتی پیشنهاد داد یکدیگر را ملاقات کنیم، قبول کردم. او در ظاهر پسری خوش‌برخورد، خوش تیپ و مهربان بود و نوع رفتار و حرف‌هایش باعث شد به او اعتماد کنم.
او حتی مرا به خانواده‌اش معرفی کرده و قرار بود با هم ازدواج کنیم. وی ادامه داد: چند ماه از دوستی ما گذشته بود و او به بهانه بیماری مادرش از من سه میلیون تومان پول خواست، من نیز که «حسین» را به عنوان مرد زندگی‌ام قبول کرده بودم خواستم در این شرایط سخت همراه و شریکش باشم به همین خاطر پول را به حسابش واریز کردم به خیال اینکه مرد رؤیاهایم را یافته‌ام اما …. افسوس او مرا به بازی گرفته بود.
این دختر به بازپرس گفت: از روزی که از حسین خواستم پولم را پس بدهد تهدید و بداخلاقی‌های او شروع شد. این رفتارش مرا شوکه کرده بود، در کمال ناباوری او می‌گفت اگر ۱۰ میلیون تومان دیگر به حسابش واریز نکنم فیلم و عکسم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. این مرد از سادگی و اعتماد من سوءاستفاده کرده است.
بازپرس پرونده وقتی ادعاهای دختر جوان را شنید به تیمی از پلیس سایبری مأموریت داد به ردیابی مرد کلاهبردار دست بزنند. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد حسین سابقه کیفری و محکومیت در زندان دارد و با اطلاعات به دست آمده این مرد از سوی پلیس دستگیر شد.
وی در بازجویی‌ها گفت: من پولی از «نگار» نخواستم، خودش در همان ابتدای دوستی در دو مرحله سه میلیون تومان به حسابم واریز کرد و گفت هر موقع داشتم به وی پرداخت کنم. من از او اخاذی نکردم چرا که در این یک سال به نگار علاقه‌مند شده و حتی او را به خانواده‌‌ام معرفی کرده بودم. من فقط می‌خواستم او را بترسانم و قصد آزارش را نداشتم، نمی‌دانم او چرا آنقدر نگران شده بود چرا که هیچ عکس و فیلمی از نگار دست من نبود. بنابر این گزارش، مرد تبهکار با سپردن قرار کفالت ۲۵ میلیون تومانی آزاد شد تا قرار مجرمیت وی از سوی بازپرس صادر شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ