۸ پیشنهاد شگفت برای دور ریختن پول هایتان

0

پول اضافی دارید؟ دوست داریـد اسکناس‌هایتان را گلوله کنید و در سطل زباله بیندازید یا بنا به دو مثل قدیمی در چاه یا جوی آب بریزید؟ اگر پاسختان به این سوالات مثبت است؛ پیشنهاد اول این که بیایید آن میزان پول را به ما چمدانی‌ها بدهید و خودتان را از دستش راحت کنید!

اما اگر چنین قصدی هم نداشته باشید، هشت پیشنهاد اغواکننده برایتان داریم که حجم بالایی از پول را در کسری از ثانیه دود کند و به هوا بفرستد.

 گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران بچه پولدار

۱٫ یک سرآشپز ماهر اسپانیایی در جزیره ایبیزا (کاتالانیای اسپانیا) رستورانی ساخته است که به عنوان گران​ترین رستوران جهان شناخته می شود. آنچه این رستوران را از دیگر غذاخوری های جهان متمایز می کند، نخست کیفیت و نوع غذاهای سرو شده است که همگی دارای بهترین کیفیت هستند و دوم نوع سرو غذا در این رستوران است. غذاهای پخت شده در رستوران سابلیموشن به روش خاصی سرو می شود. اولا شما می توانید در یک صفحه نمایش ۳۶۰ درجه که دور تا دور شما قرار گرفته یک صحنه بکر طبیعی را ببینید و ثانیا می توانید در همان زمان، موسیقی خاص یا صدای مربوط به آن صحنه را هم داشته باشید و ببینید دما و رطوبت اتاق هم به تناسب فضا تغییر پیدا می کند. به این ترتیب خوردن یک وعده غذایی در این رستوران چند بعدی، نزدیک به هفت میلیون تومان آب می خورد.

۲٫ برای پیشنهاد دوم باید علاوه بر پول، وقت اضافی هم داشته باشید. اگر دو سال تعطیلات یا مرخصی دارید و نزدیک به شش میلیارد تومان پول، می توانید در توری ثبت نام کنید که طی آن در بیش از ۱۵۰ کشور جهان اقامت دارید و همه میراث های جهانی ثبت شده در یونسکو را می بینید. به غیر از تعداد بالای کشورهای مورد بازدید، آنچه قیمت این تور را بالا برده این است که طی مدت اقامت، مسافران در هتل های لوکس خواهند خوابید و از بیزینس کلاس هواپیما استفاده خواهند کرد. نخستین کسی که طالب چنین توری بوده یک دانشجوی چینی است و جالب است بدانید ۱۵ نفر دیگر هم برای آن تقاضا پر کرده اند.

۳٫ یک سفر گران دیگر نیز در این فهرست قرار دارد. اگر از کشتی کروز گران سیلور سی برای داشتن یک سفر دریایی استفاده کنید، مجبور خواهید بود نزدیک به یک میلیارد تومان بابت هر مسافر پرداخت کنید. این کشتی طی مدت ۱۱۵ روز در ۴۹ بندر جهان لنگر می اندازد و امکانات تفریحی بی نظیری هم داخل کشتی وجود دارد. سفر این کشتی از جنوب شرقی آسیا آغاز شده و در دریای کارائیب به پایان می رسد.

۴٫ آخرین پیشنهاد سفری، حضور در یک اتاق شیک در دل یک هواپیمای A-380 از خطوط هوایی سنگاپور است که نزدیک به ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد و شما را از سنگاپور به نیویورک می رساند. در چنین پروازی دیگر نباید نگران صندلی تنگ یا خستگی باشید، زیرا می توانید در یک اتاق راحت با تختخواب های نرم استراحت کنید و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه تان را تماشا کنید و از بهترین غذاها و نوشیدنی ها لذت ببرید. حتی پیش از سوار شدن به هواپیما هم راه شما از دیگر افراد جدا خواهد بود، زیرا از لحظه ورود به فرودگاه، کارمندان مخصوصی فرآیند تحویل بار شما را انجام خواهند داد و تا اتاق اختصاصی تان اسکورت تان خواهند کرد.

گرانترین غذای دنیا چیست گرانترین رستوران بچه پولدار

۵٫ سکونت در یک هتل خاص، پیشنهاد دیگر ما برای خرج کردن پول اضافی تان است: سوئیت پنت هاوس رویال هتل پرزیدنت ویلسون در ژنو سوئیس. برای این که اندازه دستتان بیاید فقط بگویم در این سوئیت ۱۲ حمام وجود دارد. یک تراس فوق العاده با نمایی از آلپ و البته دریاچه ژنو در کنار تلویزیون ۱۰۳ اینچ، میز بیلیارد و وسایل ورزشی از دیگر امتیازات این سوئیت است. باید مطمئن باشید در چنین سوئیتی امنیت و حریم خصوصی کامل خواهید داشتT کما این که یک آسانسور اختصاصی شما را تا در سوئیت خواهد برد. برای مهمانان این سوئیت، کارمندان اختصاصی هم وجود دارد. قیمت یک شب اقامت در این مکان رویایی، قریب به ۳۰۰ میلیون تومان است.

۶٫ حالا اگر گروهی سفر می کنید، می توانید به جزیره لاوکالا لوکس فیجی بروید و به طور کامل، آن جزیره را اجاره کنید. ۷۲ نفر در ۲۴ سوئیت لوکس این جزیره می توانند اقامت کنند اگر حداقل برای پنج شب این جزیره را اجاره و برای هر شب رقمی معادل ۱۵۰ هزار دلار یعنی حدود ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند. در این جزیره، آشپزهای بسیار ماهری هم مستقر شده اند تا برای شما بهترین غذاها را پخت کنند. آب گرم اختصاصی و یک زمین گلف، دیگر داشته های اختصاصی و جالب توجه این جزیره است.

۷٫ اگر هم دنبال یک اقامت طولانی مدت و به عبارت بهتر یک منزل مسکونی هستید باید از برج اودئون در موناکو یاد کنیم؛ جایی که پنت هاوس آسمانش ۴۰۰ میلیون دلار، معادل ۱۲۰۰ میلیارد تومان ارزشگذاری شده است. شما با دادن این پول، آپارتمانی خواهید داشت که ۳۵۰۰ مترمربع مساحت و امکاناتی نظیر یک استخر اختصاصی با نمای بی نظیری از ساحل دارد. حالا اگر می خواهید از بین سه گزینه اقامتی یکی را انتخاب کنید، توصیه من این آخری است که لااقل یک سرمایه گذاری هم باشد.

۸٫ همه کارهایی که گفته شد با پول ممکن است. اگر این​قدر پولدار هستید که پیشنهادهای بالا را عملی کنید حتما باید جزو کسانی باشید که کارت ویژه آمریکن اکسپرس را سفارش می دهید. با حداقل ۵۰ میلیارد تومان سرمایه، درآمد ماهانه سه میلیارد تومان و هزینه ثبت نامی معادل ۳۰ میلیون تومان در هر سال می توانید کارتی را داشته باشید که برای خریدهای کلانی چون هواپیما و خانه های گران به کار می رود. مثل آن زمانی که یک میلیونر صنعت تکنولوژی ۵۲ میلیون دلار داد و یک جت شخصی خرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ