تجاوز جنسی به دو دختر نوجوان در جزیره خصوصی توسط رئیس جمهور آمریکا + عکس

1

یکی از قربانیان آزار جنسی کودکان که توسط شاهزاده انگلیسی مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود به تازگی اعلام کرده است «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا با دو دختر نوجوان رابطه غیراخلاقی داشته است.

عکس تجاوز جنسی عکس آزار جنسی تجاوز جنسی به کودکان تجاوز جنسی به زور

گزارش‌هایی به تازگی منتشر شده است که نشان می‌دهد «بیل کلینتون» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، آزار جنسی کودکان در یک جزیره خصوصی که متعلق به «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی بوده است را مخفی می‌کرده است.

این گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که کلینتون علاوه بر آن، احتمالاً خود در این اقدام اشتباه آزار جنسی کودکان نقش داشته است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «رادار آنلاین» گزارش کرده است در مصاحبه‌ای با «ویرجینیا رابرتس» که مدعی است بعنوان یک برده جنسی برای شاهزاده اندرو، شاهزاده انگلیسی کار می‌کرده است، به این مسئله پی برده است که بیل کلینتون چندین سفر به این جزیره خصوصی داشته است و در حین یکی از سفرهای سال ۲۰۰۲ خود، ظاهراً با دو دختر جوان کم سن و سال رابطه داشته است.

رابرتس می‌گوید: دو دختر جوان بودند که من به خوبی آنها را نمی‌شناسم و تنها می‌دانم که دو دختر از نیویورک بودند. یادم می‌آید که از جفری پرسیدم بیل کلینتون اینجا چه می‌کند و او لبخند زد و گفت «من به او مدیون هستم» ولی هرگز نگفت که به چه دلیل به او مدیون است.

از طرف دیگر رادار گزارش کرد که تاریخچه پروازها تأیید می‌کند که کلینتون یکی از مسافران هواپیمای خصوصی بوئینگ ۷۲۷ ایپستین بوده است.

روزنامه انگلیسی «ساندی تایمز» چندی پیش گزارش کرد که در پی شکایت یک زن ۳۰ ساله در دادگاهی آمریکایی، شاهزاده انگلیس به نام اندرو متهم به رابطه غیر اخلاقی با دختران نوجوان و زیر سن قانونی شده است. (اینجا)

بررسی ابعاد این مساله افشا کرد، یک سرمایه گذار و بانکدار آمریکایی با نام «جفری اپستین» میلیاردر متهم به فساد اخلاقی، دختران نوجوان را برای مقامات سیاسی داد و ستد می‌کرده است.

عکس تجاوز جنسی عکس آزار جنسی تجاوز جنسی به کودکان تجاوز جنسی به زور

زن ۳۰ ساله‌ای با نام «جین دو شماره ۳» در دادگاهی در فلوریدای آمریکا علیه پرنس انگلیس شکایت کرده بود و در اظهارات خود گفته بود یک سرمایه‌ گذار آمریکایی به نام «جفری اپستین» وی را در سن ۱۷ سالگی به عنوان برده جنسی اجاره کرده و وی را در سه نوبت برای روابط غیر اخلاقی، در اختیار پرنس اندرو گذاشته است.

بر اساس شکایات ارائه شده به دادگاه، این زن در سن ۱۷ سالگی مجبور به روابط غیر اخلاقی با پرنس اندرو در لندن، نیویورک و در یک جزیره‌ خصوصی در دریای کارائیب شده است. اندرو پسر دوم ملکه انگلیس و پنجمین نفر در صف وارثان تاج و تخت انگلیس است.

گزارش‌های پیشین حاکی از آن است که این بانکدار آمریکایی از دوستان نزدیک شاهزاده انگلیس است و در جشن تولد ملکه در سال ۲۰۰۰ نیز حضور داشت و در کنار «جیس لین مکس ول» دوست خود که دختر غول رسانه‌ای معروف «رابرت مکس ول» است، در عکس‌های این مراسم دیده می‌شود.

بیل کلینتون درباره این اتهاماتی که علیه وی مطرح شده هنوز اظهارنظری ارائه نکرده است.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آرمان می گوید

    میمیرین تیتر واقعی بزنین اسبق امریکا….. اسبق… اسبق