هوس نابهنگام اوباما، عروسی زوج جوان را به هم زد +عکس

0

رئیس جمهور اوباما در آخرین “دستور اجرایی” خود موجب سرگردان شدن یک زوج جوان و بیرون راندن آنها از زمین گلفی شد که آنها قصد برگزاری مراسم ازدواجشان را در آنجا داشتند تا اوباما و دوستانش بتوانند بازی کنند.

ناتالی هیمل و ادوارد مالو جونیر که هر دو از کاپیتان های ارتشی هستند در دقیقه نود مجبور به جا به جایی محل برگزاری عروسی شدند.

آنها از این تصمیم درست یک روز پیش از مراسم شان مطلع شدند. این زوج که مدت های مدید برنامه ریزی کرده بودند مراسم ازدواج را در زمین گلفی برگزار کنند که منظره زیبایی رو به اقیانوس آرام داشت، در عوض مجبور به برگزاری مراسم در زمین چمن یک پادگان نیروی دریایی در هاوایی شدند که زمین گلف نیز در آنجا قرار داشت. بسیاری از مهمانان نیز عکس هایی از مراسم را در شبکه اجتماعی منتشر کردند و با طعنه جمله :”اوبامامتشکریم” را ضمیمه عکس ها کردند.

واقعیت زندگی در آمریکا مراسم ازدواج عکس عروسی عروسی در خارج از کشور عروس و داماد طنز باراک اوباما اخبار آمریکا

جمی مک کارتی، خواهر داماد گفت: “احساسات آنها بسیار جریحه دار شد، به خصوص برای ناتالی، او عروس است و کمتر از ۲۴ ساعت مجبور به تغییر تمام برنامه های عروسی شان شدند.

” این زوج وقتی اطلاع یافتند که اوباما در شهر است  برای او دعوت نامه فرستادند ولی به صورت مودبانه یک جواب منفی دریافت کردند و تنها چند ساعت بعد متوجه شدند که آنها نخواهند توانست در محل مطلوبشان عروسی را برگزار کنند.

اوباما و خانواده اش در حال حاضر برای تعطیلات کریسمس در هاوایی به سر می برند و او تاکنون در عرض نه روز گذشته، شش بار گلف بازی کرده است.

واقعیت زندگی در آمریکا مراسم ازدواج عکس عروسی عروسی در خارج از کشور عروس و داماد طنز باراک اوباما اخبار آمریکاساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ