بیوگرافی سهیلا کلاهی ،کارآفرین برتر در حوزه نساجی + عکس

3

سهیلا کلاهی متولد ۱۳۴۱ در اردبیل است .

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی


مدیر عامل شرکت ایلیا کوثر پارس خانمی هستند که اسطوره اراده و پشتکار محسوب می شوند. به طوری که بعد از چند بار شکست سخت مالی باز هم از صفر شروع کرده و الان هزار نفر در کارگاه هایش کار می کنند. سهیلا چوبدار مشهور به کلاهی امروزه بزرگترین خط تولید پوشاک صنعتی در ایران رو راه انداخته و لباس و پوشاک نیروهای مسلح کشورمان رو تامین می کنند.


خانم سهیلا کلاهی (کارآفرین حوزه نساجی) و مدیر عامل شرکت ایلیا کوثر پارس خاطرنشان کرد: کارآفرینی را از زمانی آموختم که پدرم به شغل بزازی اشتغال داشت و مادرم از پارچه هائی که پدرم می فروخت بافتنی های زیبا می بافت.
وی که با وجود نزدیک به سه دهه کارآفرینی در حوزه نساجی هنوز بافتنی های دوران کودکی خود را به عنوان نماد علاقه خانوادگی به بافتنی ها را با خود دارد ضمن به نمایش گذاشتن این بافتنی های اصیل دانشجویان و علاقمندان به کارآفرینی را تحت تاثیر قرار داد.

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی


مدیر عامل شرکت ایلیا کوثر پارس نگاه کارآفرینانه پدر و مادر خود را سرمایه های موفقیت خود عنوان کرد و افزود: در وعده الهی خلاف نیست و کسی که صادقانه قدم در مسیر کارآفرینی بگذارد بدون شک به موفقیت بزرگ دست خواهد یافت.
وی که به عنوان یک کارآفرین اجتماعی مطرح است خاطرنشان کرد: باید به گونه ای زندگی کنیم که مردم به ما اعتماد کنند و بتوانیم از توان دیگران برای راه‌‌اندازی ایده‌های خود استفاده کنیم.

سهیلا کلاهی معتقد است: مهمترین سرمایه های یک کارآفرین سرمایه اجتماعی است و سرمایه مالی تنها به عنوان یکی از عوامل نه چندان پر اهمیت برای کارآفرین عمل می کند.

وی تاکید کرد: با توجه به نرخ بالای بیکاری زنان، کارآفرینی می تواند فرصتهای زیادی را برای زنان ایجاد کند.

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی

نخستین شهرک آموزشی تولیدی صنعت پوشاک کشور در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان اشتهارد استان البرز افتتاح شد.
این شهرک در زمینی به مساحت ۳۲ هزار مترمربع و با زیربنای ۱۲ هزار و ۱۷۰ متر مربع با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت ایلیا کوثر پارس برای آموزش مربیان صنعت پوشاک کشور ساخته شده است.

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی

 با راه‌اندازی این شهرک، سالانه یک هزار نفر از سراسر کشور در زمینه صنعت پوشاک در دوره‌های ۴ ماهه آموزش خواهند دید. این شهرک به ۱۳ کارگاه آموزشی، آشپزخانه صنعتی و خوابگاه مجهز است و آشنا کردن هنرجویان با ماشین‌های صنعتی تولید پوشاک، طراحی رایانه‌ای پوشاک و سیستم‌های آموزشی مربوط به این بخش از عمده فعالیت‌های این شهرک در حوزه آموزشی و تولید صنعت پوشاک است.

سهیلا کلاهی، کارآفرین نمونه کشور و مدیر عامل شرکت ایلیا کوثر پارس بیان کرد: افرادی که در این شهرک آموزش‌های مهارتی را فرا می‌گیرند در طول دوره آموزش از امکانات رفاهی رایگان بهره‌مند می‌شوند.
کلاهی خاطرنشان کرد: این دوره‌ها برای زنان و مردان برگزار می‌شود و افرادی که آموزش می‌بینند پس از بازگشت به زادگاه خود از امکانات مناسب برای آموزش دیگران بهره خواهند برد.
این مسوول با اشاره به اینکه آموزش‌ها در شهرک آموزشی تولیدی صنعت پوشاک کشور مطابق با ۱۰ استاندارد جهان ارائه می‌شود، اضافه کرد: شرکت ایلیا کوثر پارس ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز این شهرک هزینه کرده است.

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی

سوابق تحصیلی:

کارشناسی مدیریت بازرگانی و کامپیوتر از دانشگاه امیر کبیر

سوابق کاری:

  • کارآفرین برتر ملی در بخش صنعت
  • بانوی سرافراز ایران
  • مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت الیا کوثر پارس
  • مدیرعامل سابق شرکت ردا پردیس
  • یاور نمونه کمیته امداد و پیمانکار ارتش و سپاه

دوستان برای ارتباط با خانم کلاهی میتونن با شماره های زیر تماس بگیرند.
شماره تهران ۰۲۱۲۲۲۲۰۱۷۰
۰۲۱۲۲۲۲۹۰۵۷
شماره اشتهارد ۰۹۳۵۹۸۶۲۱۵۳
۰۲۶۳۷۷۲۰۴۸۲
شماره کرج ۰۲۶۳۴۷۶۰۵۰۹

شرکت ایلیا کوثر پارس سایت کاریابی ثروتمندترین افراد ایران بیوگرافی سهیلا کلاهی آدرس سهیلا کلاهی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. خدیجه صحرایی می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید خانم کلاهی عزیز من از سال گذشته که برنامه شما رو در برنامه پایش دیدم موفق نشدم با شما تماس تلفنی یا دیدار حضوری داشته باشم خواهشمندم اگر ابرایتانمقدور میباشد در یک ملاقات حضوری شما را ببینم من حتما باید با شما ملاقات داشته باشم لطفا رسیدگی کنید

  2. درنا دهبزرگی می گوید

    سلام
    من دانش اموز ۱۵ ساله از شیراز هستم امسال میرم کلاس دوم و رشته طراحی و دوخت را به دلیل علاقه انتخاب کردم .خیلی ممنون میشم که از حالا که اول راهم هست راهنماییم کنید و کمی از اطلاعات خودتون و راه کاراتون رو در اختیارم بگذارید

  3. fateme valizade می گوید

    سلام و خسته نباشید خدمت خانم کلاهی من و خواهرم در زمینه تریکو مهارت داریم ولی متاسفانه با اقایونی که کار میکردیم جای پیشرفتی برای ما نبود الان میخواهیم که به ما کمک کنین که بتونیم خودمون رو از این وضعیت در بیاریم و الان واقعا با پشتکار فوق العاده قوی اماده همکاری با شما رو داریم لطفا اگه میشه یه وقت ملاقات به ما بدین که بیایم باخودتون صحبت کنیم جون که توان خرید نقدی چرخ رو نداریم ومیخواهیم ک یه جایی رو به ما معرفی کنین که ببتونیم چرخ های لازمه رو تهیه کنیم.ازتون خواهش میکنم میخواهیم یه کمکی برای پدرو مادرمون باشیم .مدرکم کارشناسی طراحی ودوخت
    ممنون