آلبوم جنجالی همخوان زن از بازار جمع شد!

1
آلبوم «تو را‌ ای کهن‌ بوم‌ و بر دوست دارم» که در چند هفته اخیر حاشیه‌هایی برسر تکخوانی یا همخوانی زن خواننده آن به‌وجود آمده بود، با طرح روی جلد جدید وارد بازار می‌شود. این آلبوم هفتم بهمن سال جاری رونمایی شد، اما چند روز بعد از آن، حاشیه‌هایی درمورد تکخوانی یا همخوانی زن خواننده این آلبوم به‌وجود آمد. حالا بعد از گذشت یک‌ماه گفته می‌شود این آلبوم با طرح جدیدی روی جلدش به بازار آمده است.
همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی خواننده زن بیوگرافی نوشین طافی

حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد درمورد آلبوم «تو را ‌ای کهن‌بوم‌وبر دوست دارم» به «نسیم» گفت: «وزارت ارشاد، به ایشان نسبت به کاری که انجام داده، تذکر داده است زیرا کار وی این شائبه را به‌وجود آورده که آلبوم به‌صورت تکخوانی است. معاونت هنری، وی را احضار کرد و تذکر لازم به وی داده شد؛ نسبت به اقدامات بعدی درخصوص این آلبوم، معاونت هنری باید تصمیم بگیرد. اگر قرار باشد حتی یک عکس دسته‌جمعی روی این آلبوم قرار بگیرد و به بازار بیاید، این مساله هم نیازمند مجوز است.»او البته پیش از آن و در تاریخ ١١بهمن درخصوص آلبوم گفته بود: «این آلبوم تکخوانی خانم نیست، بلکه همخوانی است و پس از بررسی‌های لازم موفق به اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارشاد شده است. مجوز این آلبوم قانونی صادر شده و در چارچوب ضوابط و مقررات ارشاد بررسی شده و مجوز دریافت کرده و ادعای تکخوانی صحت ندارد.»

همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی خواننده زن بیوگرافی نوشین طافی

نوشین طافی، همخوان این آلبوم که جنجال‌های به‌وجودآمده بر سر صدای او، این حواشی را ایجاد کرده است، درمورد جمع‌آوری آلبوم به «شرق» گفت: «آلبوم هنوز با همان شکل قبلی در بازار هست. به اعتقاد من تنها بخش کوچکی از سوءتفاهم‌ها به دلیل عکس روی جلد بوده است، با این‌حال ناشر برای رفع سوءتفاهم‌ها تصمیم گرفت آلبوم را با طرح روی جلد جدیدی ارایه کند.»

همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی خواننده زن بیوگرافی نوشین طافی

او ادامه داد: «اصل کار جمع‌آوری نشده است اما روی جلد آلبوم با طرح جدیدی همین روزها وارد بازار می‌شود. البته بعد از حاشیه‌هایی مبنی‌بر تکخوانی من در این آلبوم، ما تا جایی که لازم بود، اطلاع‌رسانی کردیم و نسبت به همخوانی‌ای که من و محسن کرامتی انجام داده‌ایم صحبت کردیم. این کار با مجوز وزارت ارشاد منتشر شده و ما هم کار غیرقانونی‌ای انجام نداده‌ایم. برای اولین‌بار نیست که آلبومی به‌صورت همخوانی انتشار یافته و آلبوم‌های دیگری هم شامل همخوانی زن و مرد مجوز گرفته بودند منتها درمورد آلبوم ما سوءتفاهم‌هایی به‌وجود آمد.»

یکی از اولین انتقادها به این آلبوم از سوی آیت‌الله سیدمحمد‌علی علوی‌گرگانی در تاریخ ١١بهمن در دیدار با اعضای کنگره شهدای دانشجوی استان قم صورت گرفت: «نباید اجازه دهیم زنان ایرانی ‌بازیچه دشمنان شوند و از همین‌رو نباید اجازه آواز و تکخوانی به زنان در کشور داده شود.

همسر نوشین طافی دانلود آهنگ جدید نوشین طافی دانلود آلبوم جدید نوشین طافی خواننده زن بیوگرافی نوشین طافی

زنان ایرانی دارای عزت و احترام هستند و از همین‌رو باید عزت و حریم هر منزلی حفظ شود تا بتوانیم در مسیر حفظ ولایت و انقلاب فعالیت کنیم.»یک‌روز بعد از آن نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و همچنین احمد سالک به انتشار این آلبوم اعتراض کردند. آنطور که «نسیم» گزارش داده، این آلبوم، پس از تذکر، از بازار جمع‌آوری و با عکسی متفاوت منتشر شده است. حال با توجه به تغییر جلد آلبوم، باید دید واکنش‌ها از این پس چه خواهد بود.

منبع: روزنامه شرق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سحر راد می گوید

    خوبش شد اگه این خانم میخونه و اشکالی نداره منم بایییید بخونمو…