قتل شوهر، شرط زن خیانتکار برای ازدواج با پسر جوان + عکس

2

مرد جوان که برای ازدواج با زن مورد علاقه‌اش، شوهر او را به قتل رسانده بود در جلسه دادگاه با رد اعترافات قبلی خود داستان جدیدی را تعریف کرد.

 قتل همسر قتل شوهر عکس قاتل اخبار قتل اخبار جنایی

میثم جسد را در میان فرشی پیچید و سراغ دوستش رضا رفت و از او خواست کمکش کند تا بسته ای را به ورامین ببرند. پیشنهاد یک میلیون تومان برای این کار باعث شک رضا شد. به همین دلیل موضوع را پیامکی به پدرش اطلاع داد. وقتی به منطقه قلعه نو رسیدند، میثم فرش را در محلی خلوت رها کرد. خونین بودن فرش باعث شک رضا شد. در میان راه مسیرش را تغییر داد و وارد کلانتری مشیریه شد.

ماموران که به موضوع مشکوک شده بودند، سراغ آنها آمدند و رضا آنچه را دیده بود، بازگو کرد. مأموران با کمک رضا به جاده ای فرعی و خاکی در منطقه قلعه نو رفته و در آنجا موفق به کشف جسد مردی حدود چهل ساله شدند که در میان فرش قرار داشت.

میثم در اظهارات اولیه مدعی شد که مرد ناشناسی با او تماس گرفته و با ارائه پیشنهاد دو میلیون تومانی از او خواسته تا جسد را از خانه ای در منطقه مشیریه به بیابان های اطراف ورامین منتقل کند.

با اظهارات ناصر، مأموران به آدرسی در مشیریه مراجعه و در تحقیقات از محل موفق به شناسایی هویت جسد شدند. با شناسایی محل سکونت مقتول، همسر وی در اظهاراتش گفت: همسرم به من گفته بود که با یکی از دوستانش قرار معامله زعفران گذاشته و از من خواست در زمان حضور دوستش، در خانه نباشم و من نیز به درخواست وی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه از خانه خارج شده و به خانه یکی از همسایه ها رفتم. حدود ساعت ۲۲، زمانی که همسرم پاسخگوی تماس های من نشد، به خانه مراجعه کردم و متوجه شدم که وی در خانه حضور ندارد و یک تخته فرش داخل اتاق خواب نیز نیست.

در ادامه تحقیقات و با مشخص شدن ارتباط میان میثم و مریم همسر بیست و نه ساله مقتول، میثم که در برابر دلایل ارائه شده از سوی کارآگاهان چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان کردکه جنایت را به درخواست همسر مقتول و برای ازدواج با وی انجام داده است.

میثم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: حدود سه ماه پیش بود که با همسر مقتول آشنا شدم. پس از گذشت مدتی، مریم به من پیشنهاد داد تا همسرش را به قتل برسانم و من نیز که طی این مدت علاقه شدیدی به او پیدا کرده بودم، به شرط ازدواج قبول کردم تا همسرش را به قتل برسانم. یازدهم فروردین به منزل مقتول رفتم. قبل از آمدن مقتول، مریم از خانه خارج شد و همسرش حدود ساعت ۱۶ به خانه آمد. با لوله آهنی ضربه ای به سر مقتول زدم اما با وجود این، وی با من درگیر شد و من نیز با چاقو، ضربه ای به سینه مقتول زدم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز متهمان در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند.در ابتدای جلسه دادگاه، اولیای دم مقتول برای قاتل و عروس سابق خود درخواست اشد مجازات را کردند.

زمانی که میثم در جایگاه قرار گرفت، با رد اعترافات قبلی خود گفت: مقتول به همسرش شک داشت و تصور می کرد او با مردانی ارتباط دارد. به همین دلیل از من خواست تا با همسرش طرح دوستی ریخته و صدای او را ضبط کنم. من هم این کار را کردم اما پولی را که وعده داده بود نداد. بر سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او را به قتل رساندم.

مریم هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، اظهار کرد: من و میثم به صورت پیامکی در ارتباط بودیم و او برایم شارژ تلفن همراه می خرید. همسرم هم از این موضوع خبر داشت. روز حادثه او سراغ من آمد و مدعی شد شوهرم را کشته است. می خواستم به خانه بروم که سد راهم شد و تهدید کرد اگر به خانه بروم پسر ۱۰ ساله ام را می کشد. من هم برای حفظ جان شوهرم تا شب بیرون بودم. وقتی به خانه رفتم متوجه شدم یکی از فرش ها نیست.پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. حسین امیدبخش می گوید

    مرد بیچاره روحش شاد و عذاب ابدی بر این زن در صورت ثابت شدن و خیانت کردن باید قانون حد در اسلام برای زن به اجرا دراید اگر به قاضی ثابت شود صلوات به روح ان مقتول محمد ص

  2. ارشام می گوید

    واقعا متاسفم