کریستیانو رونالدو خود شیفته است؟! + عکس

1

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رونالدو را در فیسبوک لایک کرده اند تا او با این آمار تکان دهنده سلطان فیسبوک دنیا باشد اما آیا این دلیلی برای محبوبیت مطلق این فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید است.

 ثروت کریستیانو رونالدو ازدواج کریستیانو رونالدو

رونالدو بسیار محبوب است. او تقریبا تمام مولفه های یک ستاره تمام عیار محبوب را دارد. این ستاره پرتغالی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، گل های زیادی می زند، خوش قیافه و خوش تیپ است، گاهی اوقات کمک های مالی قابل توجهی به نیازمندان می کند ، در یکی از بهترین و پرافتخارترین باشگاه های دنیا بازی می کند و ده ها دلیل دیگر. اما با تمام این اوصاف کریس ۳۰ ساله به طور مطلق انسان کاملی نیست. او نیز همانند همه افراد دیگر خصوصیاتی بد دارد. فکر می کنید بدترین خصوصیات او چه هستند؟ در میان برخی از ویژگی های نه چندان خوب CR7، خودشیفته بودن او گاهی اوقات خیلی به چشم می آید. دلایل این ادعا چیست؟

* رونالدو به دلیل ثروت هنگفتی که دارد عادت کرده از آخرین سیستم ترین اتومبیل های گران قیمت دنیا استفاده کند. این ستاره پرتغالی کلکسیونی نجومی و شگفت انگیز از تمام اتومبیل های دنیا دارد، از آستون ویلا و فراری گرفته تا پورشه و بنز و رولز رویس. چه اشکالی دارد او سوار بهترین اتومبیل ها شود؟ مشکل اینجاست که او زیادی تلاش می کند اتومبیل های آخرین سیستم خود را به رخ همه بکشد. عکس در اینستاگرام و ویراژ روزانه آن هم با مدل های متنوع. این رفتار نشانه ای برای این نیست که رونالدو خود و ثروتش را به رخ همه می کشد؟

* مسی و رونالدو در سال های اخیر جدی ترین رقیب یکدیگر بر سر تصاحب افتخارات و موفقیت های گوناگون بوده اند. لیونل مسی در تمام این سال ها سعی کرده اگر رفتار متواضعانه ای در برابر رونالدو ندارد حداقل سکوت کند و حرفی درباره رونالدو در رسانه ها به میان نیاورد. اما در مقابل رونالدو هر چند وقت یکبار نام لیونل را به زبان می آورد و از او انتقاد می کند. “اگر بگویم مسی چگونه چهار بار توپ طلای دنیا را برد باید به زندان بروم” این یکی از جملاتی است که رونالدو در یک سال اخیر درباره مسی به زبان آورده است. واقعیت این است که رونالدو اصلا از مسی خوشش نمی آید و همواره خود را برتر از این فوتبالیست آرژانتینی می داند.

* یکی از مواردی که باعث تمسخر و انتقاد از رونالدو می شود اصرار بیش از اندازه او برای تبلیغات محصولات برند خودش به خصوص لباس های زیر است. به اعتقاد بسیاری ظاهر شدن این فوتبالیست مشهور در برابر دوربین های عکاسان آن هم فقط با یک زیر پوش برای تبلیغ خودش به اعتبار او خدشه می زند اما از آنجایی که بسیاری او را خودشیفته می دانند این کارهای او را به همین خصوصیتش نسبت می دهند.

* رونالدو مجسمه خودش را هم می سازد. البته این سوای مجسمه ای است که از او در شهر مادیرا ی پرتغالنصب شده. رونالدو چندی پیش سفارش ساخت مجسمه هایی کوچک به اندازه کف دست داد تا آن خط تولید آن را به فروش برساند. این مورد نیز می تواند دلیلی برای خود شیفته بودن رونالدو باشد؟

*کریستیانو رونالدو در حالی که هنوز مدت زمان زیادی با پایان فوتبالش فاصله دارد اما موزه ای از افتخارات شخصی خودش در زادگاهش مادیرا به راه انداخته است که باز هم انتقاد مخالفانش را به همراه داشت. برخی از او می پرسند خودشیفتگی تا کجا؟!

رونالدو واقعا خودشیفته است؟ شاید اینطور نباشد. اما به هر حال دلایل زیادی برای ثابت کردن این موضوع وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. سعید می گوید

    اکه ماها جای اون بودیم خدا رو هم بندگی نمیکردیم.
    بهتره که واسه یه لحظه ام که شده خودمونو جای دیگران بگذاریم.