جزئیات قتل هولناک پدر توسط پسر در میدان ساعت تبریز

0

مرد میانسال که از سوی پسر جوانش مورد حمله قرار گرفته وغافلگیر شده بود به دلیل شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد.

قتل پدر حوادث تبریز اخبار قتل اخبار حوادث اخبار جنایی اخبار تبریز

یکی از کسبه محل وقوع حادثه که شاهد ماجرا نیز بوده در گفت ‎وگو با خبرنگار امید تبریز اظهار کرد: امشب حدود ساعت ۲۰ کنار خیابان در حال گفت‌وگو با یکی از دوستانم بودم که ناگهان متوجه شدم مردی فریاد زنان از اتومبیل پیدا شد و در حال دویدن و فرار از دست مرد جوانی است که آن مرد نیز با چاقویی در دستش به دنبالش است.

وی اضافه کرد: در مدت زمان کوتاهی مرد جوان مرد میانسال را در مقابل ساختمان شهرداری از پشت مورد حمله قرار داد و توسط چاقویی که در دست داشت تعدادی ضربه بسیار شدید از پشت بر روی بدن آن مرد زد .

وی گفت: این اتفاق در کمتر از ۲۰ ثانیه روی داد و مردم بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ و اورژانس ۱۱۵ برای اقدامات مربوطه اطلاع دادند.

وی بیان کرد:متاسفانه تعداد ضربات چاقو به قدری شدید و زیاد بود که خون بسیار زیادی کف خیابان را پر کرده بود.

وی اضافه کرد: در تمام عمرم چنین صحنه ناراحت‌کننده ‎ای را ندیده بودم و هر شخصی که این صحنه را دید بسیار متأسف و ناراحت بود و از لحظه وقوع حادثه کسبه و افرادی که صحنه را مشاهده کردند از نظر روحی بسیار آشفته هستند.

بر اساس این گزارش مرد جوان بعد از کشتن پدرش در خودروی شخصی خود منتظر ماموران نشسته بود که بلافاصله توسط ماموران به کلانتری منتقل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ