صدای زنانه عامل رد صلاحیت استاد دانشگاه + عکس

1
صلاحیت فردی و عمومی‌ «دکتر قاسم اکسیری‌فرد»، فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، رتبه اول المپیاد فیزیک در سال١٣٧۴، فارغ‌التحصیل مقطع دکترا در یکی از معتبر‌ترین دانشگاه‌های اروپا به دلیل اینکه تُن صدایش به یک مرد ۴۰ ساله نمی‌خورد در کمیته بررسی صلاحیت عمومی اساتید دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر رد شده است.
سوابق قاسم اکسیری‌ فرد

در اردیبهشت ‌سال١٣٩٣، اکسیری‌فرد و شاگردانش با شوک عجیبی مواجه شدند. «در جلسه بررسی صلاحیت عمومی اساتید دانشگاه خواجه‌نصیر، پس از سوال‌های فراوان، به ‌عنوان آخرین سؤال از من پرسیدند اگر در کلاس درس دانشجویان استاد را به سخره بگیرند چه می‌شود؟ گفتم من از آن‌ها تشکر می‌کنم و رد می‌شوم‌».

‌«وقتی این سوال را پرسیدند، از ‌نظر فکری کمی به‌ هم ریختم تا زمانی که اعلام کردند صلاحیت فردی و عمومی شما در کمیته بررسی صلاحیت عمومی اساتید رد شده است. ماه‌ها رفت‌و‌آمد کردم و به ‌هیچ وجه علت را به من نگفتند و تا ماه‌ها طفره می‌رفتند. تا روزی که در نمازخانه دانشگاه بلند‌گو را از امام‌جماعت مسجد گرفتم و اوضاع را برای دانشجویان مطرح کردم، پس از آن امام‌جماعت و نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها پیگیر کار من شدند و از جانب امام‌جماعت دانشگاه شنیدم، کمیته صلاحیت عمومی دانشگاه خواجه‌نصیر صلاحیت فردی من را رد کرده‌اند، چرا؟ چون من صدایم نازک است و به ‌اصطلاح آنان صدای زنانه‌ای دارم و احتمال داده‌اند در کلاس درس مورد تمسخر دانشجویان قرار بگیرم‌».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ایرانی می گوید

    سلام.
    من قبلا به دوست این آقا راه چاره گفته ام اما مثل اینکه یا او نگفته و یا ایشان در انجام آن اهمال کرده. و اما چاره کار آنست که ایشان بقدر دو – سه لیتر شیر محلی واقعی (یعنی: نه این آشغالهایی که در بازار به اسم دوغ میفروشند) پیدا کند و در یخچال بگذارد. بعد ورزش کند تا تمام بدنش گرم شود. و بعد آن دوغ را بخورد. اگر سه روز چنین کند صدایش مردانه میشود.