پدرِ یک دانش آموز لرستانی، معلم و پسرش را با هم کتک زد!

2

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم دبیر ریاضی توسط یکی از اولیای دانش آموزان گفت: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

علی قربانی، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در گفت و گو با آنا با تایید ضرب و شتم مجید قراوند، دبیر ریاضی، توسط یکی از اولیای دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های کوهدشت لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز مذکور در درس ضعیف بوده است و معلم درخواست کرده بود پدر وی به مدرسه مراجعه کند تا در جریان وضعیت فرزندش قرار گیرد.

وی افزود: پدر وقتی به مدرسه آمده ابتدا فرزندش و سپس معلم مذکور را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما خبر به کما رفتن معلم صحت ندارد.

قربانی تصریح کرد: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بیان کرد: دستورالعمل حمایت از معلم‌ها باید از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سارا می گوید

    از یک لر بیش از این انتظار نداریم

    1. تینا می گوید

      خفه شو…بیشعور دلیل نمیشه اگه یک نفر یه اشتباه کرد بقیه شما اینطور بگین؟؟؟؟ کاش مینوشتین مال کدوم قومیت هستین تاشرح حالتونو بگم سارا … لطفا متنمو کامل نشون بدین چون حرف این خانم هم توهینه و شما نوشتین که توهین رو درج نمیکنین..‌.