حضور شاهین نجفی در نمایشگاه کتاب تهران؟

3

حسین نوش‌آبادی گفت: هیچ ناشری حق انتشار آثار اشخاصی که اعتبار و ارزشی برای ما ندارند، نخواهد داشت و در صورت چنین اتفاقی قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

“حسین نوش‌آبادی” سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر توزیع و انتشار کتاب «شعرهای شاد شاد همراه با چند عکس یادگاری» نوشته فاطمه اختصاری شاعر ترانه‌های سخیف «شاهین نجفی» در نمایشگاه کتاب عنوان کرد: شاهین نجفی با رفتار هتاکانه‌ای که نسبت به عقاید مسلمانان به ویژه شیعیان داشته جایی برای عرضه‌ی آثارش در کشورمان ندارد.

وی ادامه داد: ما مخالف انتشار آثار این افراد هتاک هستیم و چنین نویسنده ها و اشخاصی هیچ اعتبار و ارزشی برای ما ندارند و هیچ کس حق انتشار آثار این افراد را نخواهد داشت و چنانچه ناشری اقدام به این کار کند قاطعانه با آنها برخورد خواهیم کرد.

نوش آبادی افزود: ما چنین افرادی را که خارج از اصول و چهارچوب فرهنگی و اعتقادی مبادرت به ارائه مجموعه ها و کتاب هایی می کنند به رسمیت نمی شناسیم و آنها را نویسندگانی متعهد قلمداد نمی کنیم و اعتبار و ارزشی برای آنها قائل نیستیم ، چرا که با رفتار هتاکانه و گستاخانه خود مورد خشم عموم مسلمانان، بویژه شیعیان قرار گرفته اند.

سخنگوی وزارت ارشاد درباره گمانه زنی ها درباره انتشار برخی از اشعار شاهین نجفی خواننده هتاک در قالب یکی از کتاب های فاطمه اختصاری نیز گفت : این فرد حریمها  را شکسته و به مقدسات مسلمانان و اهل تشیع جسارت کرده و نه تنها خودش بلکه آثارش هم ارزشی ندارد و بی تردید در قبال انتشار اثری از او برخورد قاطعانه ای صورت خواهد گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. یلدا می گوید

    لعنت بر شاهین نجفی ودوستدارانش.

  2. یه با ایمان می گوید

    خاک تو سرت شاهین خر

  3. کامی می گوید

    لعنت