مصرف «کانابیس» برای جوانی که همسرش زیبا نباشد، حلال است!

0
در کشورهای عربی طلاق دادن زن به بهانه های زیادی از طریق تلفن و بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به حاکم شرع و قانون صورت می گیرد.

در روزهای اخیر فتوای جنجالی در شبکه های اجتماعی از یک مفتی اهل کشور مغرب در حال انتشار است که بیان کرده مصرف ماده مخدر موسوم به کانابیس” برای مردانی که همسرشان زیبا نباشد، حلال است.

 کانابیس فتوای وهابی فتوای مضحک فتوای خنده دار

بر پایه این گزارش؛ در این فتوا آمده برای آنکه حسن معاشرت میان چنین مردانی با همسرانشان ایجاد گردد، می توانند از این ماده مخدر که نوعی حشیش استفاده کنند تا بعد از تاثیر آن، همسرشان در چشم آنها زیبا جلوه کند.

این ماده مخدر که حالت روانگردان برای مصرف کننده دارد، ویژه جوانان زیر ۴۰ سال است و باید عصرها به مدت نیم ساعت و نه بیشتر مصرف کنند!

 لازم به ذکر است این فتوا به صورت گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده ولی منابع دینی در کشورهای عربی ادعا می کنند هنوز از منسوب بودن این فتوا به مفتی مغربی اطمینان حاصل نشده است.

 کانابیس فتوای وهابی فتوای مضحک فتوای خنده دار

خاطرنشان می شود با توجه به بالا رفتن آمار طلاق در کشورهای عربی در پی فتواهای بی پایه و اساس، مقامات عرب تصمیم دارند تا با بکارگیری روش هایی این پدیده را کم رنگ کنند.

در کشورهای عربی طلاق دادن زن به بهانه های زیادی از طریق تلفن و بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به حاکم شرع و قانون صورت می گیرد. مسئله ای که باعث شده آمار طلاق در این کشورها به رتبه یک رقمی نسبت به کشورهای جهان برسد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ