جزییات جدید از قتل هولناک نوه ستاره هالیوود

0

پلیس نیویورک با استناد به اظهارات شاهد عینی و با تشریح جزئیات قتل دختر ۳۳ ساله‌ای که نوه مورگان فریمن، ستاره سینما بود، آزمایش‌های سلامت روانی را در مورد متهم به اجرا گذاشت.

شاهد عینی قتل ادنا هینز، نوه مورگان فریمن ستاره هالیوود در تشریح این قتل گفته است که فرد متهم هنگام قتل این جمله‌ها را فریاد زده است: «خارج شوید شیاطین! من شما را بیرون می کنم».

رسانه‌های آمریکایی از قتل دختر سیاهپوست ۳۳ ساله‌ای در بلوک ۴۰۰ خیابان صدوشصت‌و‌دوم نیویورک خبر دادند.

پلیس هویت مقتول را ادنا هینز اعلام کرد و مشخص شد وی نوه دختری مورگان فریمن است. هنگامی که جسد غرق در خون ادنا هاینز در ساعت ۳ صبح به وقت محلی در خیابان ۱۶۲ نیویورک کشف شد، وی هنوز زنده بود اما اندکی بعد در بیمارستان هارلم ازدنیا رفت.

واقعیت زندگی در آمریکا مورگان فریمن حقوق بشر آمریکایی

فرد متهم به قتل لامار داونپورت، ۳۳ ساله، نامزد ادنا هینز بوده است. وی روز چهارشنبه رسماً به جرم قتل ادنا هینز تفهیم اتهام شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یک شاهد عینی گفته است که داونپورت در هنگام جنایت روی پیکر ادنا هینز نشسته بود و با فریاد زدن، پی در پی چاقو به او چاقو می‌زد.

کالبدشکافی مقتول نشان داده است که ۱۵ ضربه چاقو به وی خورده است.

داونپورت پس از بازداشت به بیمارستان روانی پرسبیترین کلمبیا انتقال یافت و طبق اعلام پلیس نیویورک تحقیقات در مورد بیماری یا سلامت روانی او در جریان است.

ادنا هاینز نویسنده و بازیگر بود. او سه سال در دانشگاه نیویورک در رشته بازیگری تحصیل کرده بود و پیش از نقل مکان به نیویورک، در ممفیس برای جوانان بی‌بضاعت تدریس می‌کرد. هاینز نوه مورگان فریمن و همسر اولش آدیر بردشا بود که در سال ۱۹۶۷ ازدواج کرده و در سال ۱۹۷۹ طلاق گرفته بودند.

مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار «عزیز میلیون دلاری» که برای فیلم‌هایی مانند «رستگاری در شاوشنک» و «رانندگی برای خانم دیزی» نامزد چهار جایزه اسکار دیگر شده است، در بیانیه‌ای در اشاره به توانایی‌های هنری نوه‌اش اعلام کرد: «دنیا هرگز استعداد هنری او را نشناخت و اینکه چقدر هنر در چنته داشت تا به دنیا عرضه کند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ