لاغری چربی شکم با معجون کوکتل نوشیدنی

0
پس از یک ماه از مصرف این نوشیدنی ۳-۵ کیلو شکمتان لاغر خواهدشد.

 

امام صادق علیه السلام : نیکوکارى و خوش اخلاقى، خانه ها را آباد و عمرها را طولانى مى کنند.

اگر این نوشیدنی  را بمدت  یک ماه، استفاده کنید  سه تا پنج  کیلو لاغر  می شوید معمولا  وزن اضافی  اطراف شکم باعث تنبلی روده می شود به همین دلیل  است که روده نمیگذارد چربی های اطرافش آب شود و انسان لاغر نمی شود با این حال  برخی از متخصصان تغذیه یک راه حل بسیار ساده برای این مشکل توصیه کردند و آن  نوشیدن این معجون  است که بطورشگفت انگیزی سالم است. در واقع این معجون باید  جایگزین صبحانه شود.

لاغر شدن درمان چاقی بهترین قرص لاغری بهترین رژیم لاغری

برای آماده سازی این معجون سالم  به شش آلو، ۱۰۰ میلی لیتر آب جوش، ۲ قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر، یک قاشق چای خوری دانه کتان ، یک قاشق غذاخوری کاکائو، ۳۰۰ میلی لیتر کفیر  نیاز دارید. باید از شب قبل آماده کنید اول باید در آب جوش    آلو  بریزید و ده دقیقه بماند در یک کاسه دیگر ۲ قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر، یک قاشق غذاخوری دانه  کتان و یک قاشق چای خوری کاکائو بریزید. حالا ۳۰۰ میلی لیتر کفیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس  آلو ها را ریز خرد کرده و به مخلوط اضافه کنید در نهایت  در یخچال قرار داده و صبح با معده خالی بنوشید.

لاغر شدن درمان چاقی بهترین قرص لاغری بهترین رژیم لاغری

پس از یک ماه از مصرف این نوشیدنی  ۳-۵ کیلو شکمتان لاغر خواهدشد. اما لاغر شدن مهم نیست. مهم ترین چیز این است که احساس  بهتری خواهید داشت، سالم، پر انرژی  خواهید شد و  موها و ناخن را تقویت خواهد کرد.

دکتر سلام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ