دختر مبتلا به “اوتیسم” پردرآمدترین کارمند شرکت‌های امنیتی + تصاویر

0
وجود بیماری‌های بسیار نادر مغزی Autism شرایطی را در یک دختر جوان به وجود‌ آورده که بهترین کاندیدا برای ابراز پست‌های بسیار کلیدی و مهم در شرکت‌های امنیتی و حفاظتی جهان شده است.

یک دختر ۲۱ ساله اهل منطقه کوئیزلند به نام emma Lynam از بدو تولد مبتلا به دو بیماری اوتیسم و سندروم داون شناسایی شده است.

والدین او و مربیان مدرسه پس از انجام تمرینات بسیار زیاد دریافتند او به هیچ عنوان قادر به یادگیری، نوشتن و خواندن از روی متن‌ها نیست هر چند که قدرت یادگیری برخی مهارت‌ها را دارد.

راز موفقیت راز پولدار شدن بیماری اوتیسم آموزش پولدار شدن Autism

این دختر جوان همچنین از بدو تولد فاقد قدرت شنوایی است و از وجود یک شکاف عمیق در کام خود نیز رنج می‌برد.

عدم توانایی خواندن متون و نیز عدم توانایی شنیدن مکالمات سبب شد تا او یک شغل منحصر بفرد بدست آورد.

او در شغل خود متصدی پاره کردن اسناد و اوراق دولتی و محرمانه و قراردادن آنها در دستگاه امحا کننده اوراق است.

گفتنی است معلولیت بسیار نادر خانم Lynam باعث شده تا از سراسر جهان سازمان‌های دولتی و سازمان‌هایی که با اسرار محرمانه سروکار دارند برای امحای اوراق خود دعوتنامه همکاری برای او بفرستند.

والدین خانم Lynam از پیدا شدن این کار منحصر بفرد که درآمد خوبی نیز برای او دارد بسیار خوشحال هستند و اعتقاد دارند استقلال مالی از این طریق می‌تواند به دختر آنها کمک کند تا در سالهای آینده بتواند بدون نیاز وجود والدین خود زندگی کند.

راز موفقیت راز پولدار شدن بیماری اوتیسم آموزش پولدار شدن Autism

بیماری خانم Lynam بسیار نادر است و ترکیبی از دو بیماری بسیار نادر و اخلال کننده فعالیت‌های مغزی به نام اوتیسم و سندروم داون است.

در اثر ابتلا به اوتیسم فرد بیمار در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل می‌شود و به اصطلاح حالت درخودماندگی دارد و در اثر ابتلا به سندروم داون فرد مبتلا علاوه بر تغییر شکل ظاهری چشم‌ها و جمجمه و کوتاهی نسبی قد دارای ضریب هوشی کمی نسبت به افراد سالم می‌شود.

معمولا افراد مبتلا به اوتیسم و نیز سندروم داون با وجود مشکلات فراوان می‌توانند صحبت کنند و یا نوشته‌ها را بخوانند و یا حتی بنویسند اما ترکیب این دو بیماری در خانم Lynam سبب شد تا او توانایی صحبت کردن و نوشتن را نیز نداشته باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ