اصلاح‌طلبان بی‌خیال گرانی ، نگران «مرگ بر آمریکا»

1

مشرق -این روزها رسانه‌های اصلاح‌طلب، پر است از یادداشت‌ها، تحلیل‌ها و گفتگوهایی از زبان سران و چهره‌های این جریان در ذمّ شعار «مرگ بر آمریکا» و لزوم حذف این شعار از شعارهای انقلابی ملت ایران.

جریان اصلاح‌طلب در دوره دولت احمدی‌نژاد نسبت به هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات عمومی بسیار حساس بود و رسانه‌های این جریان، از کوچک‌ترین نوسان قیمتی در بازارها تحت عنوان فریبنده دلسوزی برای مردم، هیاهوی رسانه‌ای بزرگی به راه می‌انداختند.

هنوز از یاد نرفته است که چند سال پیش رسانه‌های اصلاح‌طلب، گران شدن مقطعی گوجه‌فرنگی را همچون یک بلیه بزرگ اقتصادی برای کشور جلوه دادند به طوری که گویا گرانی گوجه‌فرنگی به معنای زیر خط فقر رفتن میلیون‌ها ایرانی است.

رسانه‌های اصلاح طلب جریان اصلاح طلب برنامه اصلاح طلبان اهداف اصلاح طلبان اصلاح طلبان بی‌خیال

اما این روزها که دولت عوض شده و مدیران اصلاح‌طلب راهی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های اجرایی شده‌اند و تقریبا مدیریت تمامی نهادهای تصمیم‌گیر اقتصادی دولت به دست جریان اصلاح‌طلب افتاده است، رسانه‌های این جریان، تغییر رویکرد ۱۸۰ درجه‌ای داده‌اند.

رسانه‌های اصلاح طلب جریان اصلاح طلب برنامه اصلاح طلبان اهداف اصلاح طلبان اصلاح طلبان بی‌خیال

اینک دیگر کسی فریاد رسانه‌های اصلاح‌طلب به علت گرانی لبنیات، مرغ، تخم‌مرغ، روغن، مواد پروتئینی و تعرفه گاز ،آب و برق و… که طی چند هفته اخیر رخ داده را نمی‌شنود، چون آنها نگران تکرار شعار «مرگ بر آمریکا» هستند.

رسانه‌های اصلاح طلب جریان اصلاح طلب برنامه اصلاح طلبان اهداف اصلاح طلبان اصلاح طلبان بی‌خیال

مروری بر رسانه‌های اینترنتی و مکتوب جریان اصلاح‌طلب در روزهای اخیر نشان می‌دهد تمرکز آنها بر موضوع انحرافی حذف شعار مرگ بر آمریکا است، چون آنها تکرار این شعار در مراسم عمومی ملت ایران را مانعی بر سر بهبود روابط با این دشمن شماره یک کشور خصوصا پس از تماس تلفنی روحانی و اوباما می‌دانند.

اصلاح‌طلبان برای شعار مرگ بر آمریکا، پیشنهاد جایگزین می‌دهند چون آن را چالش‌زا و در تعارض با تدابیر دولت روحانی می‌دانند، اما گویا بهبود معیشت مردم دیگر جزو دغدغه‌های این جریان نیست.

http://www.ebtekarnews.com/Ebtekar/Home.aspx?EID=2046

http://armandaily.ir/?News_Id=55460

http://baharnewspaper.com/Page/Paper/92/07/15/2

http://sharghdaily.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?News_Id=22280&V_News_Id=&Src=Main

http://sharghdaily.ir/Default.aspx?NPN_Id=227&pageno=3#

http://www.etemadnewspaper.ir/Released/92-07-15/150.htm#254176

http://www.etemadnewspaper.ir/Released/92-07-15/204.htm#254168

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دانیال می گوید

    این قوانین برای درج نظر چرا اینجورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر نظر که درج میشه حاوی نظرات و مسائل شخصی یک فرد است پس طبق قانون اول این سایت نظرات اصلا نباید درج بشه!!!!
    اول اینکه بنظر شخصی بنده شما سایت کاملا “مزخرفی ” دارید دوم اینکه جوانی دهه هفتادیا و آینده ی دهه ۹۰ و ۸۰ با دولت آقای احمدی نژاد به فنا رفت حالا شما هی بگید مرگ بر آمریکا!!! اصلاح طلبان یا همان مسلمانان خوب می دانند که مشکل اصلی مردم آمریکا نیست مشکل اصلی مردم فقر مالی است که این روزا دمار از روزگارشون دراورده، صبر کن ببینم همین شما سازنده ی این سایت خبری تابحال شده به فکر وعده بعدی غذای خانواده ات باشی و بفکر تامین آن؟ فقر که از در بیاد ایمان از پنجره میره حالا شما هی بگو مرگ بر آمریکا…
    الله اکبر