ماجرای فیلم و کلیپ پسر ۱۳ ساله و جنجالی تلگرام + خبر خودکشی

1

اخیرا کلیپی جنجالی در شبکه های مجازی خصوصا تلگرام پخش و منتشر شده است که در آن پسری ۱۳ ساله با وقاحت تمام و بدون هیچ شرمی از خود فیلم میگیرد که در حال نشان دادن آلت *** خود است ، و جنجال اخیر این کلیپ بیشتر به آن بر میگردد که گویا به گفته بیننده های این کلیپ کذایی این پسر سیزده ساله عملی از خود انجام میدهد که موجی شگفتی و حیرت برخی از افراد دنبال کننده های شبکه های اجتماعی شده است برخی نیز معرفیت این کلیپ و فیلم را به سایز آلت… این نوجوان بستگی داده اند که گویا باعث تحیر و سرگشتگی بسیاری از جوانان و نوجوانان شده است که چگونه ممکن است که یه پسر ۱۳ ساله که تازه به سن بلوغ رسیده است این گونه عمل قبیح و غیر قابل تعریف انجام دهد آن هم با آن اندازه … که در برخی شبکه های اجتماعی از وصف این اندازه جوک هایی نیز منتشر شده است .

کلیپ مهران کلیپ لو رفته کلیپ تلگرام فیلم لو رفته عکس تلگرام شایعات و شنیده ها

در این کلیپ که مشخص نیست که آیا این پسر (مهران) و واقعا ایرانی است یا بنگلادشی ، مهم ترین چیز مشخص این است که جوانان ما در شبکه های اینترنتی و به خصوص تلگرام تفریحی ندارند و به دنبال سوژه میگردند برخی از جوک هایی که بسیار سرو صدا کرده است در تگرام را ما نیز منتشر کرده ایم که میتوانید با عضویت در کانال زیر از آن ها بهره ببرید . ولی واقعا پسر ۱۳ ساله چگونه ممکن است به این حد رسیده باشد سوالی است که پاسخ آن را باید از والدین این نوجوان گمراه پرسید .

تنها ساعاتی پس از انتشار و بمب خبری که این کلیپ جنجالی در تلگرام راه انداخت ، ابن نوجوان ۱۳ ساله در اقدامی واقعا غیر قابل باور و حیرت انگیز اقدام به خودکشی نمود که هنوز این خبر رسما تایید یا تکذیب نشده است اما عکس زیر در شبکه های مجازی منتشر شده که می گوید این پسر از کار خود پشیمان شده و دست به خودکشی زده است .

البته بعد از ۲ روز که کانال تلگرام منتشر کننده این کلیپ کلی مشهور شد و عضو جمع کرد همه این اخبار را ساختگی دونست و گفت همه سرکار بودند.

این روزها حضور در فضای مجازی دیگر منحصر به نسل جوان نیست، زیرا کودکان و کهنسالان هم از این قافله عقب نمانده‌اند و همه آغوششان را در برابر پمپاژ اخبار، اطلاعات و سوژه‌های گوناگون که با سرعتی باورنکردنی در حال تزریق به شبکه‌هایی همچون «تلگرام» است باز کرده‌ اند و در این بین نگرانی‌ها پیرامون آسیب‌های فرهنگی این عرصه جدی‌تر می‌شود.

به گزارش ناطقان، طی روزهای اخیر کلید واژه‌ای که به شکل باورنکردنی در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام به چشم می‌خورد، «نوجوان ۱۳ ساله» است و هرکس از زوایه نگاهی به پردازش این موضوع می‌پردازد!

ماجرا مربوط به نوجوانی است که اقدام به تهیه ویدئویی از پیکر برهنه خویش کرده و با توجه به شرایط «خاص» فیزیکی‌اش، تبدیل به سوژه‌ای برای عموم مردم شده است.

اگرچه هنوز ایرانی‌بودن این «نوجوان» قطعی به نظر نمی‌رسد، اما اولین زنگ خطری که از این مسأله شنیده می‌شود، غفلت خانواده‌هایی است که بدون هیچ نظارت و محدودیتی بستر ورود فرزند نابالغشان را به فضای مجازی فراهم کرده‌اند و پاره‌تنشان را با دستان خویش به وادی ناکجاآباد سوق می‌دهند.

از آن تأسف‌بارتر، آن دسته از انسان‌های به ظاهر بالغی(!) هستند که با دیدن چنین ویدئویی، شور و شعف تمام وجودشان را فرامی‌گیرد و برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگر گروه‌ها و دوستانشان، از یکدیگر گوی سبقت را می‌ربایند.

به‌واقع به کجا می‌رویم؟ و آیا به این فکر خواهیم کرد با آسیب‌های جبران‌ناپذیری که خودمان به حریم فرهنگی کشورمان وارد می‌کنیم، در روزگاری نه چندان دور فرزندان ما اولین قربانیان این سقوط اخلاقی خواهند بود؟

بیاییم یکبار هم که شده خودمان در دفاع از «شرافت و فرهنگ ایرانی» به‌عنوان مدعی‌العموم بپاخیزیم و بدون شک کارآمدترین برخورد «عمومی» با چنین رویدادهای «ضدارزشی» بایکوت آن توسط خود مردم است و نه اینکه ما هم به‌عنوان عاملی در نشر چنین «خفت‌هایی» سهیم شویم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی جون لاری می گوید

    چیز خاصی نیست.منم وقتی همین سن بودم براحتی ۳۰ س تحویل میدادم .تازه اونم تو کار نه بیرون!بهرحال همانطوری که با بالا رفتن سن قدمون اب رفت قد اونم کمی تغییر کرد .البته فقط از نظر طولی والا قطری افتاده گی اموخت تا طالب فیض شد!خخخ خخخ