از بین بردن چین و چروک پوست بدون تزریق بوتاکس

0

چطور می توان بدون تزریق بوتاکس چین و چروک ها را صاف کرد

شاید شما هم از جمله جوانانی باشید که به پیری و چین و چروک پوست تان فکر می کنند یا شاید از جمله کسانی باشید که دلشان می خواهد زیبایی و جوانی پوستشان طبیعی باشد و زیر بار بوتاکس نمی روند. حتما به دنبال راه حل هایی هم هستید که جوانی پوست تان را تضمین کنید و پیری را به تعویق بیندازید؛ بنابراین خبر خوشی برای تان داریم.

توقع تان را منطقی کنید
ژنتیک هم نقش مهمی در ایجاد چین و چروک ایفا می کند تا جایی که پوست برخی افراد در سنین پایین دچار چروک شده و به بوتاکس نیاز پیدا می کنند در حالی که افراد دیگر با وجود سنین بالا هنوز جوان هستند. معمولا می توانید این قضیه را در افراد نزدیک خانواده خود جست و جو کنید. کافی است به پوست نزدیک ترین افراد خانواده خود نگاهی بیندازید و سن شان را نیز در نظر داشته باشید. به این ترتیب تا حدودی می توانید به استعداد ژنتیکی خود برای چین و چروک پوست پی ببرید. اگر ژنتیک تنها عاملی باشد که چینهای صورتتان را به وجود آورده تقریبا راهی برای پیشگیری از آن ندارید اما معمولا این طور نیست و چند عامل دست به دست هم میدهند. در این صورت مهمترین کاری که از دستتان برمی آید این است که تاثیر عوامل دیگر را به حداقل برسانید.
ماسک زیبایی کرم زیبایی زیبایی زن زیبایی پوست صورت زیبایی اندام رفع چین و چروک راز زیبایی و جوانی جراحی زیبایی ترفند زیبایی بهترین صابون آموزش زیبایی آرایش و زیبایی
صابونتان را «آپدیت» کنید!
شست و شوی روزانه پوست با صابون یکی دیگر از روشهایی است که می توانید برای حفظ جوانی و کمک به پیشگیریاز چروک پوست انجام دهید. توجه کنید حتما باید پوست خود را بشناسید و صابون مناسب را تهیه کنید. اگر از صابونی که مناسب پوست تان نیست، استفاده کنید برعکس عملی خواهید کرد و به پیری پوست تان سرعت می دهید؛ مثلا پوستهای خشک بر اثر استفاده از صابونهای نامناسب، خشکتروشکننده تر می شوند. پوستهای چرب بیشتر مستعد جذب آلودگی هوا هستند؛ بنابراین این افراد باید حداقل دوبار در روز شست وشو انجام دهند. نسل جدیدی از شوینده های پوست با نام «پن» به بازار آمده که اگر پوست بسیار خشک و حساسی دارید، می توانید از آن برای پاک کردن پوست تان استفاده کنید. پن خاصیت قلیایی ندارد و در مقایسه با صابون، آسیب کمتری وارد میکند. پنها هم به صورت جامد و هم مایع در بازار وجود دارند که برای پوستهای خشک گزینه هستند.

از کرم ها انتظار معجزه نداشته پاشید.
کرم های دور چشم هم اغلب سه کاره هستند؛ یعنی ضدچروک، ضد تیرگی و ضد پف. به طور کلی نباید از کرمهای دور چشم انتظار معجزه داشته باشید؛ حتی از کرمهایی که مبالغ بسیار زیادی برای شان می پردازید نباید توقع کار بسیار بزرگی داشته باشید. این کرمها باعث آبرسانی به پوست اطراف چشم و تا حدودی بهتر شدن چروکهای دور چشم می شوند. برای مشکلات دیگر مثل تیرگی و پف و چروک های عمیق تر باید به پزشک مراجعه کنید. برای پیشگیری از چین و چروک از ۲۰ تا ۲۵ سالگی می توانید از کرمهای دور چشم برای ابرسانی به پوست این ناحیه از صورت استفاده کنید. هنگام استفاده از کرم دور چشم حواستان باشد که آن را زیاد به اطراف چشم تان نزدیک و به داخل چشمتان وارد نکنید. ضدآفتاب دور چشم هم محصولی است که در بازار وجود دارد و حتما باید از آن استفاده کنید. اگر تا به حال کرم ضدآفتاب صورتتان را به اطراف چشمتان زده اید و حساسیتی برای تان ایجاد نشده، می توانید از همان محصول برای دور چشم تان هم استفاده کنید.

سفیدپوست ها توجه کنند.
برخی از انواع پوست به خودی خود آسیب پذیرتر هستند؛ مثلا پوستهای سفید در برابر کک و مک، چروک، سرطان، اشعه خورشید و… اسیب پذیرترند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند. به علاوه پوستهای خشک نیز به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.

به آفتاب پشت کنید
مراقبت از پوست باید از همان ابتدای کودکی ختی از شش ماهگی آغاز شود. از مهمترین عواملی که سبب چین و چروک و پیری پوست می شود، اشعه خورشید است. توصیه می کنیم هر روزوروزی حداقل دوبار از کرم ضد آفتاب با SPF مناسب استفاده کنید تاچروکیدگی پوست تان را به تاخیر بیندازید؛ حتی توصیه می کنیم که برای کودکان هم از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

فست فود را ترک کنید.
تغذیه سالم مهمترین موضوع برای داشتن پوستی صاف و بدون چروک است. اگر می خواهید زمان پیری پوستتان را به سنین بالاترموکول کنید باید تا آنجا که می توانید از محصولات ارگانیک، میوه و سبزیجات تازه، انواع سالاد و… استفاده کنید. وقت آن رسیده که خوردن غذاهای فست فود، کنسروها، غذاهای حاوی هورمون، نیترات و… را کنار بگذارید و با این کار جوانی پوست خود را تضمین کنید.

AHA موجود در کرم ها را دریابید
کرمهای شب که اغلب خاصیت لایه برداری دارند، گزینه مناسبی هستند که نیاز شما را به بوتاکسی به حداقلی میرسانند. کرمهای لایه بردار عمل تا یا حاوی ترکیبات ویتامین A هستند یا اسیدهای میوه را در ترکیب خود دارند. در توصیه های زیبایی معمولا برای پیشگیری از چین و چروک پوست استفاده از ماسک های میوه توصیه می شود.

کدام محصول را بخرید
برای خرید انواع کرم های لایه بردارمرطوب کننده و… باید حتما به نوع پوست خود توجه داشته باشید.فروشگاه ها معمولا محصولی را به شما معرفی می کنند که آن را موجود دارند یا گران تر است. گران بودن حتما به معنای کیفیت بهتر نیست. گاهی یک کرم ساخت کشور خودمان تاثیری دارد که کرمهای خارجی از ان بی بهره هستند. به همین دلیل با توجه به برخی نکات میتوانید خودتان محصول مناسب پوست تان را انتخاب کنید. اگر پوست تان چرب است از کرمهایی استفاده کنید که فقط خاصیت مرطوب کنندگی دارند و چرب نیستند. برای پوست های خشک بهتر است که درصد چرب بودن کرم بیشتر باشد تا خشکی پوست جبران شود. حتی کودکان هم لازم است از مرطوب کننده مخصوص این سنین استفاده کنند. به علاوه از محصولاتی استفاده کنید که روی آن کلمه نوشته شده و به درصد آن هم توجه کنید هر چه درصد AHA بیشتر باشد بیشتر باشد. قدرت لایه برداری آن بیشتر است. اگر پوستی خشک شکننده و حساسی دارید باید از کرم های با درصد AHAپایین تر استفاده کنید.

ماسک زیبایی کرم زیبایی زیبایی زن زیبایی پوست صورت زیبایی اندام رفع چین و چروک راز زیبایی و جوانی جراحی زیبایی ترفند زیبایی بهترین صابون آموزش زیبایی آرایش و زیبایی

کرم های شب باعث آبرسانی به پوست و بهبود چروک های ریز می شوند که این کرم ها هم اگر حاوی AHA باشند مناسب هستند علاوه بر همه این نکات لازم است بدانید در سنین پایین تر باید از کرم های ملایم تر استفاده شود.

منبع: مجله خبری لحظه نما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ