فروش اقساطی خودروهای MG (ام جی) مدیا موتورز
مدیا موتورز فروش ویژه و اقساطی محصولات MG را آغاز کرد . mg gs ، ام جی ۳ ،ام جی شاسی بلند ، mg3 ، ام جی ۶، ام جی gs ، ام جی ۵۵۰ ،ام جی ۳۵۰
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودرو ام جی زمستان ۹۶
فهرست مطالب
فروش اقساطی محصولات مدیا موتورز ویژه ماه مبارک رمضان ۹۶
مشخصات امجی GS Exclusive
پس از سالها که امجی فقط دو مدل خودرو را تولید میکرد سرانجام این خودروساز GS را معرفی نمود که عنوان اولین شاسی بلند امجی را یدک میکشد. این خودرو رقیب نیسان قشقایی است اما نقطهی قوت امجی قیمت است: قیمت GS از ۱۴۹۹۵ پوند آغاز میشود که ۳۵۵۵ پوند ارزانتر از قشقایی پایه است.
حتی مدلهای سطح پایه نیز لیست تجهیزات برجستهای دارند که از جملهی آنها میتوان به تهویهی مطبوع، چراغهای اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد. خب این شروعی امیدوارکننده برای GS البته روی کاغذ است اما در نهایت آن را در جاده آزمایش کردهایم.
با نشستن روی صندلی راننده همان موقعیت رانندگی ارتفاع بلند را که در اکثر رقبای این خودرو مییابید خواهید داشت. این خصیصه دیدی خوب از جاده را به شما اعطا میکند. تنظیمات زیادی در صندلیها و غربیلک فرمان وجود دارد بنابراین راحت بودن در خودرو سخت نیست. موقعیت رانندگی نیز بد نیست و در هنگام حرکت احساس راحتی به شما دست میدهد.
امجی به ما گفته که این خودرو برای جادههای بریتانیا آماده شده و سیستم تعلیق قطعاً دستاندازهای ناهنجار خیابانها را جذب میکند. در سرعتهای پایین GS نرم بوده و رانندگی در شهر به همراه دیدی خوب نقطهی قوت محسوب میشود. متأسفانه در سرعتهای بالا GS احساس ناراحتکنندهای داشته و در جاده حرکات نوسانی نشان میدهد و در سطح ناهموار سفتتر احساس میشود.
سیستم تعلیق سفت معمولی در هنگام رد شدن از پیچها کمک میکند. این خودرو در پیچها بهطور معقولی فرز و چابک بوده و تکانهای بدنه از آن چیزی که شاید در خودرویی شبیه این انتظار دارید کمتر است. فرمان نیز در پیچهای تند بالانس وزنی خوبی داشته اما کمی ناسازگار بوده و بسیار سبک احساس میشود.
تنها پیشرانهی در دسترس نمونهی ۱٫۵ لیتری توربوی بنزینی با ۱۶۴ اسب بخار قدرت بوده اما شما میتوانید از بین گیربکسهای دستی و DCT دو کلاچه اتوماتیک یکی را انتخاب کنید. نمونهی دستی انتخاب خوبی است و تعویض دندهها سریع و نرم صورت میگیرد. نسبتهای طولانی دندهها به این معنی است که در شتاب گیریها خستهکننده عمل میکند اما کارایی خودرو در مجموع بد نیست مخصوصاً وقتی که با پیشرانهی ۱٫۲ لیتری رقیب خود یعنی قشقایی مقایسه میشود.
در دورهای پایین پیشرانه بهطور احساسبرانگیزی آرام و ساکت بوده و در سرعتهای معمول بزرگراهی تقریباً غیرقابلشنیدن است. مشکل این است که نیسان (همانند دیگر رقبای این کلاس) با پیشرانهی دیزلی نیز در دسترس است. پیشرانهای که قویتر، کمهزینهتر و به همان اندازه ساکتتر است. حتی پیشرانهی ۱٫۲ لیتری قشقایی پایه مصرف سوخت ۴٫۳ لیتری دارد. هنوز برنامهای برای عرضهی GS با پیشرانهی دیزلی وجود ندارد بنابراین شما تنها میتوانید پیشرانهی بنزینی با مصرف سوخت ۵٫۱ لیتری را داشته باشید.
در بخش عقبی فضای زیادی برای کودکان وجود دارد و فضای پا و سر زیادی نیز در کل به چشم میخورد. اگرچه که صندلی میانی راحتی خوبی ندارد.
صندلیها بهطور کامل تا میشوند و با ایجاد فضایی مسطح استفاده از فضای صندوق ۳۳۵ لیتری آسان است. با خوابانیدن همهی صندلیها این فضا به ۱۳۳۶ لیتر افزایش مییابد. فضای صندوق ۴۳۰ لیتری قشقایی کاملاً بزرگتر است. در حقیقت، حتی سانگ یانگ تیوولی ارزانتر و کوچکتر هم با ۴۲۳ لیتر فضا، صندوق بزرگتری نسبت به امجی GS دارد.
کیفیت ساخت کابین خوب است و داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی با یکدیگر جفت شدهاند. پلاستیکهای ارزانقیمت نیز وجود دارند و باعث ایجاد طراحی غیر جذاب میشوند اما مدل فول آپشن حاضر در تست با صندلیهای چرمی خود حس خوبی را ایجاد میکند. نواحی لمسی چون غربیلک فرمان و دستهدنده از مواد با کیفیتی سود بردهاند. داخل کابین بهطور ویژهای ممتاز نیست اما با وجود صندلیهای الکتریکی، رادیوی DAB، سیستم تهویه مطبوع، دوربین پارک عقب و ترمز پارک الکترونیکی چیزی کم و کسر نیست.
امجی خوشتیپترین خودرو در کلاس خود نیست و خودروهایی چون مزدا CX-5 و رنو کجار در بخش نمای ظاهری GS را شکست میدهند اما کاپوت برآمده و قوسها و انحناهای صیقلی این خودرو نمایی نسبتاً اسپورت را تشکیل دادهاند. خط شانهی بالا و جلوپنجرهی کوچک GS از برخی زوایا نمایی غیر استادانه را به این خودرو بخشیدهاند.
امجی GS عموماً به خاطر ارزش در برابر پول پرداختی خریداری خواهد شد و این قطعاً نقطهی قوت است. این خودرو حتی با گارانتی ۵ سالهی سازنده عرضه میشود. اگر دنبال کراس اوور باارزشتری هستید، سانگ یانگ تیوولی احتمالاً گزینهی بهتری خواهد بود. تیوولی به اندازهی GS بزرگ نبوده و سواری آن نیز به خوبی GS نیست اما پیشرانهی دیزلی قوی و کممصرفی دارد که در قیمتی مشابه با نمونهی بنزینی GS عرضه میشود.
امجی GS شاسیبلندی است که کاربرد و تجهیزات زیادی را با قیمتی پایین پیشنهاد میدهد. این خودرو راحت بوده و در شهر سواری خوبی دارد. شاسی بلند امجی به خاطر پیشرانهی خود در مرتبهی پایینتری قرار میگیرد. هرچند تنها پیشرانهی بنزینی این خودرو مصرف ۵٫۱ لیتری دارد. صندوقعقب نیز نسبتاً کوچک است و اگر مسئلهای برای شما نباشد، حتی میتوانید سانگ یانگ تیوولی را انتخاب نمایید.
مشخصات امجی GS Exclusive
قیمت: ۱۹۴۹۵ پوند
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری بنزینی
گیربکس: ۶ سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو
قدرت/گشتاور: ۱۶۴ اسب بخار/۲۵۰ نیوتون متر
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۹٫۶ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۵٫۱ لیتر در هر صد کیلومتر
مشخصات فنی ام جی ۶ mg6
امجی به طور رسمی از فیس لیفت MG6 برای سال ۲۰۱۵ رونمایی کرد. در این خودرو، امجی موارد ارتقا و بهبود یافته را با هزینه کمتری ارائه مینماید.
امجی اصرار دارد که نسخه ۲۰۱۵، یک مدل جدید است. اما تغییرات ظاهری این خودرو تنها به چراغهای LED روزتاب جدید و تغییرات مختصر در سپرها محدود میشود.
امجی اعلام کرده که تقریباً تمام قسمتهای کابین دستخوش تغییر و بهروزرسانی شدهاند. از جمله این تغییرات، نمایشگرهای جدید داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و همچنین استفاده از یک ترمز دستی الکترونیکی بهجای ترمز مکانیکی میباشد.
بهبود اصلی در زیر کاپوت صورت گرفته که در آن موتور ۱٫۹ لیتری دیزلی به طور قابلتوجهی بهینه شده است. با اینکه میزان نیروی تولیدی این پیشرانه هنوز ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور آن ۳۵۰ نیوتن متر است، تولید گازهای آلاینده به ۱۱۹ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته و مصرف سوخت آن نیز به ۴٫۶ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.
MG6 جدید نسبت به قبل، یک رژیم ۷۵ کیلوگرمی گرفته و ۰٫۵ ثانیه شتاب صفر تا ۹۶ بهتری دارد. بهگونهای که از سکون تا سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۸٫۴ ثانیه میپیماید.
حتی تریم پایه نیز از امکاناتی نظیر صندلیهای جلو مجهز به گرمکن، رینگهای چرخ ۱۶ اینچی آلیاژی، ترمز پارکینگ (دستی) الکترونیکی و مواردی مشابه سود میبرد. در مدل TS مواردی چون روکش چرم صندلیها، چراغها و برفپاککن اتوماتیک و کروز کنترل اضافه شدهاند. در مدل TL هم روکش کامل کابین با چرم و دوربین عقب و موارد بیشتر را میتوان یافت.
قیمت خودروهای ام جی در تیرماه ۱۳۹۵
MG Motor |
||
نام خودرو | قیمت بازار ( تومان ) | قیمت نمایندگی ( تومان ) |
---|---|---|
ام جی ۳ . فول ۲۰۱۵ | ۶۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی ۳ . فول ۲۰۱۶ | ۷۴,۰۰۰,۰۰۰ | — |
ام جی ۶ . اتاق جدید ۲۰۱۵ | ۱۱۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی ۶ . اتاق جدید ۲۰۱۶ | ۱۲۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی GS مدل ۲۰۱۵ | ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰ |
ام جی GS مدل ۲۰۱۶ | ۱۵۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰ |
شرایط فروش ویژه عید نوروز ۹۵ به شرح زیر می باشد:
ساتین
بنده هم ام جی ۶ نیو داشتم . اما این هزینه های گزافی که مدیا به خریدار متحمل می کنه دیگه چه معنی داره. آقا مگه من بنز خریدم که ۸۰۰ هزار تومن فقط پول لنت ترمز بدم . و هزینه های دوره ای فو ق العاده زیاد.
ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و ۶۰۰۰۰ کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این ۳۰ میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .
با سلام . من ام جی ۶ ام دچار مشکلی شد که همه چراغای خطا یه دفه با هم روشن می شد و گیربکس در حالت دنده ۴ می رفت . یه ماه گارانتی داشتم مراجعه می کردم ارورارو پاک می کردن و می گفتن برو که خوب شد خلاصه تکرار همین قضیه تا گارانتیم تموم شد به محض اینکه رفتم گفتن بیا که ای سی یوت خرابه با تعویض سه و نیم باز درست نشد .
گفتن که از بس گیربکس تو حالت اضطراری رانندگی کردی گیربکس باید تعویض شه ۱۶ میلیون . بازم درست نشد . گفتند بیا بلبرینگ چرخا مشکا داره با اون حل میشه که دیگه عصبی شدم و دادم بیرون که برام بلبرینگارو عوض کنن بعد درست شد مکانیک گفتش مشکل از اول این بوده رفتم که گیربکس و ای سی یو ی خودمو پس بگیرم که گفتند طبق دستور سایک موتور نمی شه .
نمی گم مدیا … اما حداقلش چرا بلافاصله بعد از تمام شدن گارانتی شروع به تعویض اینا کردند در ثانی .مشکلم که طبق منطق همون بلبرینگ چرخ بوده چرا ازم این همه هزینه گرفتند . پس داشتن گارانتی و اون همه خرج کردن که فقط گارانتی داشته باشم چه مزیتی داشت
ام جی سیکس خودرویی است فوق العاده که در قیاس با همسطح هاش مثل سراتو و النترا و مزدا۳ یه سرو گردن بالاتره/
من واقعا لذت رانندگی رو با ام جی تجربه کردم. به همه سفارش میکنم با توجه به قیمت مناسب فرصت ام جی سواری رو از دست ندن
باسلام دوستداشتم به خاطر قیمت mg .js شاسی بکیرم ولی بیشتر دوستان ازگارانتی این خودرو دلگیر بودندلطفآ راهنمائی کنیدmg بگیرم یاخیرازدوستانی mg شاسی سوار میشند راهنمائی میخواستم لطفآ راهنمائی فرمائیدباتشکر ازهمگی دوستان%