فردین رابط: آقای فکری از اشتباه من گذشت

0

/ لیگ برتر ایران؛ فردین رابط در خصوص بخشیده شدنش توسط محمود فکری گفت: طبق اعلام رسمی سایت باشگاه استقلال امروز تولد محمود فکری بود و من هم با یک دسته گل در تمرین حاضر شدم و محمود خان هم از اشتباه من گذشت کرد. از آقای برهانی معذرت خواهی کردم و آقا آرش  بزرگی کرد، من همچنین  از کادر فنی و بچه‌های تیم هم به خاطر اشتباهی که انجام دادم عذرخواهی کردم. در دربی امیدها من مرتکب اشتباه شدم که نباید آن کار را می‌کردم. در آن لحظه من از عملکردم ناراحت شدم ولی الان قدر جایگاهم را بیشتر می دانم چونکه خیلی ها آرزو دارند جای من باشند و در استقلال بازی کنند . دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نمی شوم. خیلی خوشحال هستم که از امروز به تمرینات گروهی اضافه شدم. تولد حاج محمود را تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه سلامت باشد و سایه اش بالا سر خانواده اش باشد .

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند در  دیدار با تراکتور فرصت بازی پیدا کند یا خیر ادامه داد : راستش نمی دانم خدا را شکر که امروز در تمرین خوب کار کردم، امیدوارم حاج‌محمود به من اطمینان کند زیرا او به جوان ها اعتقاد دارد  و در بازی‌های قبل از من استفاده کرد ولی متاسفانه به خاطر این قضایا کمی از دست من ناراحت شد اما من با قدرت کار می کنم تا دوباره آقای فکری به من اعتماد کند.

رابط در پایان در خصوص اینکه آیا  حسرت می خورد دربی بزرگسال را از دست داد افزود: من از دست خودم خیلی ناراحت هستم چون اولین باری است که  در زندگی من اشتباه می کنم ولی انسان ممکن الخطا است، من اشتباه کردم و باید تاوان اشتباهم را بدهم. دربی بزرگسالان یک بازی قشنگ و جذاب است و بازی ای  است که راحت می توانی ره صد ساله را با  بازی در دربی یک شبه بروی اما اینکه همه چیز درست شده و من برگشتم برای من حتی از دربی بازی کردن هم لذت بخش تر است.

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ