علی کریمی در مراسم رونمایی از برند AK8 + عکس

1

عکس های مراسم رونمایی از مجموعه پوشاک AK8 (کلکسیون علی کریمی) در مجموعه اپال اسپورت مرکز خرید اپال

مراسم رونمایی از مجموعه پوشاک AK8 (کلکسیون علی کریمی) برند هکتاتون با حضور برخی چهره‌های ارزشمند ورزشی و جمعی از مدیران برجسته اقتصاد کشور در مجموعه اپال اسپورت مرکز خرید اپال برگزار شد.

ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مراسم رونمایی از برند ورزشی خود گفت: فرضیه راه اندازی این برند از همان سال ها در ذهن من بود و قرار بود سال گذشته این برنامه اجرا شود اما با وجود بحران کرونا و مشکلات دیگری که بر سر راهمان قرار گرفت یک سال به تاخیر افتاد.

او با زنده کردن یاد مرحوم مهرداد میناوند از قیمت پایین محصولات برند AK8 نسبت به برندهای مطرح ورزشی و همینطور تمرکز آن بر جلب رضایت حداکثری مردم و مصرف کنندگان سخن گفت و اعلام کرد: پس از ارائه نخستین کالکشن لازم است تا مطالعاتی روی میزان استقبال مردم از این برند انجام شود که نقش بسزایی را در موضوع قیمت گذاری ایفا خواهد کرد.

بنابر اظهارات علی کریمی لباس ورزشی با کیفیت ،خصوصا برای بانوان ورزشکار از سال های گذشته تا کنون یکی از اصلی ترین چالش ها و دغدغه‌های ورزشکاران در سطح ملی بوده است.

ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی

او با اشاره به سابقه حضور تعدادی از پیشکسوتان عرصه ورزش کشور در حوزه تولیدات برندهای پوشاک و عملکرد نه چندان موفق این برندها از عدم حمایت از تولید کنندگان سخن گفت و از مسئولان حاضر در مراسم درخواست کرد تا با حمایت های خود از تولیدکنندگان در هرصنف، سبب ساز نتیجه بخش شدن سرمایه گذاری ها و دست یابی مردم به محصولات باکیفیت ایرانی باشند.

این اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تا با ارائه نخستین کالکشن از برند AK8 و رفع کم و کاستی ها محصولاتی باکیفیت و درخور شان ایران و ایرانی به بازار داخلی کشور عرضه شود.

ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی

علی کریمی ضمن اشاره به تجربه های دکتر علی اژدرکش در عرصه تولید وبرندسازی اظهار داشت که ما با بهره مندی از این تجربیات در صدد هستیم تا در وهله اول امکان استفاده مردم ایران از محصولات باکیفیت تولید داخل را فراهم کنیم و در صورت فراهم بودن شرایط و همینطور حمایت های لازم به موضوع صادرات نیز وارد شویم و به جایگاه قابل قبولی دست پیدا کنیم.

بنابر صحبت های بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پوشاک برند AK8 در تمامی شعب هکتاتون از جمله اپال حضور خواهد داشت.

ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی ورزشکاران عکس علی کریمی عکس جدید ورزشکاران عکس جدید فوتبالیست ها درآمد علی کریمی برند علی کریمی اینستاگرام علی کریمی اخبار ورزشکاران ایرانی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حمید لاهوتی می گوید

    … پدرش، آدمکش اغتشاشگر حرومی