برنامه فوتبال برتر؛ نقطه شروع اختلافات کادر فنی و مدیریتی استقلال!

0

/ لیگ برتر ایران؛ در جریان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نساجی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به نفع آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

بعد از این بازی و اتفاقاتی که افتاد، می‌توان گفت استقلالی‌ها پرده از اختلافات خود برداشتند و انتقادات شدید را از مدیریت باشگاه مطرح کردند.

چند بازیکن استقلال که مصاحبه‌های آنها در آنلاین منتشر شد به وضعیت کیفی اردوی استقلال و شرایط تغذیه تیم صحبت کردند. حرف‌هایی که بوی گلایه شدید می داد و چند بازیکن دیگر استقلال به شرایط زمین تمرین و امکانات استقلال به شدت انتقاد کردند و مدعی هستند کادر مدیریت باشگاه استقلال، آبی‌پوشان را رها کرده است و فکری به حال شرایط تیم نمی‌کند.

آن طور که مشخص است، کادر فنی استقلال در زاویه شدیدی با کادر مدیریت باشگاه قرار گرفته است. شاید نقطه شروع اختلافات علنی کادر فنی و کادر مدیریت باشگاه استقلال، حضور محمود فکری در برنامه «فوتبال برتر» بود. کادر مدیریت باشگاه قبل از این مسئله، طی بیانیه‌ای رسما این برنامه را تحریم کرده بود اما محمود فکری بدون توجه به این بیانیه در این برنامه حضور پیدا کرد.

شاید محمود فکری در هفته‌های گذشته بر این باور بود که می‌تواند مشکلات را به صورت درونی حل و فصل کند و با تعامل با مدیریت باشگاه، مشکلات را حل کند اما انگار این مسئله به این صورت حل نشده است و محمود فکری و بازیکنانش مجبور شدند تا در رسانه‌ها به مشکلات باشگاه بپردازد.

حالا مسئله وریا غفوری هم به کشمکش های مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شده و مشخص نیست این ماجراها چگونه قرار است ختم به خیر شود!

وضعیت تیم استقلال اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ