انتقاد مربی پرسپولیس از عضو کمیته استیناف/ ما دنبال کار خودمان هستیم، نه نتایج دیگران

0

پرسپولیس نیوز –

باشگاه پرسپولیس، حمید مطهری پس از پیروزی سرخپوشان ایران در بازی با تراکتور که فاصله با صدر جدول را با توجه به احکام قطعی نشده پرونده گل‌گهر کمتر از قبل کرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سنگینی بود. تراکتور ما را سورپرایز کرد و اگر در ۱۲ هفته گذشته به این شکل ظاهر  می‌شدند، جایشان در جدول اینجا نبود. البته ما آمادگی داشتیم و بازی‌مان را به حریف دیکته کردیم. یک پنالتی هم از حریف گرفتیم که می‌توانستیم گل بعدی را هم بزنیم اما در مجموع خدا را شکر که توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: مربیان بزرگ باید اینگونه فکر کنند که خودشان چگونه نتیجه بگیرند نه اینکه به دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند. تمرکز ما روی کار خودمان است و می‌خواهیم روز به روز مشکلات را حل و شرایط را بهتر کنیم. نشانه‌های یک تیم بزرگ این است که به دنبال کار خودمان هستیم نه نتایج تیم‌های دیگر.

مربی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف مبنی بر اینکه پرونده گل گهر ربطی به پرسپولیس ندارد و در پاسخ به سوالی در این ارتباط افزود: توقع نداشتیم او با این ادبیات صحبت کند چون در شأن ایشان نبود. او باید دادرس فوتبال ما باشد. اگر او دادرس فوتبال ماست، وای به حال بقیه فوتبال ایران.

اخبار فوری پرسپولیس

انتقاد مربی پرسپولیس از عضو کمیته استیناف/ ما دنبال کار خودمان هستیم، نه نتایج دیگران

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ