واکنش گل محمدی درباره خراب شدن پنالتی مهدی ترابی/ یحیی به ترابی چه گفت؟

0

پرسپولیس نیوز –

مهدی ترابی در دقیقه ۶۵ بازی در موقعیت مناسبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که خطای مدافع حریف مانع از حرکت وی شد و حیدری به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. ترابی که پنالتی زن اول پرسپولیس محسوب می‌شود خودش مامور نواختن این ضربه شد و در شرایطی که امیدوار بود نهمین گل خود با پیراهن این تیم را از ضربه پنالتی به ثمر برساند، آن را به فضای بالای دروازه کوبید.

ترابی که دومین پنالتی‌زن برتر پرسپولیس بعد از علی انصاریان فقید محسوب می‌شود، در شرایطی که هشت پنالتی قبلی خود را تبدیل به گل کرده بود، اینبار نتوانست اخباری را تسلیم ضربه خود کند و ضربه‌اش را از دست داد تا جلوی نام او نیز از دست دادن پنالتی در این تیم ثبت شود.

این اولین باری بود که مهدی ترابی در پرسپولیس پنالتی خراب می کرد. او می توانست با این پنالتی نه تنها اسم خودش را به عنوان گلزن بازی مطرح کند بلکه خیال یحیی گل محمدی را در این دیدار راحت کند اما ضربه اش به آسمان رفت.

شنیدیم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی مهدی ترابی را در آغوش کشید و ضمن دلجویی از این بازیکن به او گفت: فدای سرت!

سرمربی پرسپولیس به این نیز بسنده نکرد و در نشست خبری پس از پایان بازی این چنین از ستاره ملی پوش تیمش حمایت کرد: قطعا پنالتی‌زن تغییر نمی‌کند. ترابی پنالتی‌زن اول و آخر تیم است مگر اینکه در زمین نباشد.

اخبار فوری پرسپولیس

واکنش گل محمدی درباره خراب شدن پنالتی مهدی ترابی/ یحیی به ترابی چه گفت؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ