کنفرانس ژاوی : از زمان بازی با بایرن بهتر شده ایم . برابر گرانادا بدنبال ۳ امتیاز هستیم . وضعیت دپای و فاتی ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز در کنفرانس مطبوعاتی بازی با گرانادا شرکت کرد .

 

بارسلونا از هفته بیستم به مصاف گرانادا میرود که در نیم فصل اول موفق به گرفتن تساوی از بلوگرانا تحت هدایت کومان شده بود . همچنین میدانیم که چند بازیکن مبتلا کرونا نیز بهبود یافته اند .

 

رابرت مورنو ( مربی فعلی گرانادا و مربی سابق ژاوی )

خاطران خیلی خوبی از او دارم . ما ۳ گانه کسب کردیم . لوئیس انریکه الگوی من در مربیگری است . تمام کادر فنی در آن سال فوق العاده بودند . او مربی خوبیست .

 

تغییر قرارداد گاوی و نیکو

به زودی در موردش تصمیم خواهیم گرفت که آیا عضو تیم اصلی میشوند ( یا نه ) . آنها یک واقعیت هستند . گاوی بازیکن تیم ملی است . منطقی نیست که عضو بارسا B باشد . البته باید فیرپلی مالی را هم در نظر گرفت . حساب و کتاب ها در حال انجام است . در مورد نیکو و عبده هم همینطوره .

 

برخورد با بیلبائو در کوپا :

خوش شانس نبودیم . مارسلینیو یکی از بهترین مربیان است . شانس نداشتیم . تکرار فینال فصل گذشته است و حریف دشواری هستند و بازی پیچیده ای خواهد بود . سعی میکنیم از آنها عبور کنیم .

 

خروجی ها

چیزهای زیادی در مورد کوتینیو وجود داشت که میگفت او میخواهد جدا شود چون دوست دارد دقایق بیشتری بازی کند . حقوق او کاهش یافته است . در مورد اومتیتی نیز خواهیم دید . من شکایتی از بازیکنان ندارم . از همه خوشحالم .

 

هفته کلیدی

هر هفته همینطور است . چیزها به هم مرتبط هستند . بازی با لینارس بسیار مهم بود . باید در تمام بازی ها با اشتیاق وارد شد . هر هفته . برای من هر بازی یک فینال است .

 

الکلاسیکو

اکنون به گرانادا فکر میکنیم و بدون توجه به الکلاسیکو آماده میشویم . ما آنسو را بر اساس شرایط بدنی اش آماده میکنیم نه برای رئال مادرید .

 

فران تورس

تست او مثبت شده است . آلمانی ۲۴ ساعته برای ثبت اسم او تلاش میکند . ما قبلا همینکار را برای دنی کردیم . به باشگاه اعتماد دارم . میخواهیم تست او منفی شود و بتوانیم اسم او را ثبت کنیم .

 

آنسو

مشکلی ندارد . با این حال نمیخواهیم ریسک کنیم هرچند احتمال دارد دقایقی بازی کند و این را در نظر میگیریم اما در نهایت او بازی نخواهد کرد . او بازیکن بسیار حرفه ای است اما ترجیح میدهم او را برای سوپرکاپ در نظر بگریم . البته او باید ۱۰۰ درصد آماده باشد و لازم نیست ریسک کنیم . او باید از لحاظ بدنی احساس خوبی داشته باشد و در این صورت میخواهیم او را برای سوپرجام در نظر بگیریم .

 

بازی :

بازی مهمی است . آنها پویایی خوبی دارند و ما هم همینطور هستیم . ۳ امتیاز بازی هدف اصلی ماست .

 

ممفیس دپای :

او خیلی خوب است . متعهد و بسیار بااستعداد است . اگر همه چیز خوب پیش برود او فردا با ماست .

 

آرائوخو :

او جراحی شده است . وضعیتش به زودی مشخص خواهد شد اما حضورش در سوپرجام آسان نیست .

 

جوتگلا :

بسیار بالغ است . او درک زیادی از بازی دارد و چیزهای زیادی به ما میدهد . میداند باید در چه موقعیتی قرار بگیرد و در بازیابی توپ خوب عمل میکند . عملکردش فوق العاده است .

 

دنی آلوز :

در بازی با لینارس با سیستم ۳-۴-۳-۱ شروع کردیم . او میتواند چیزهای زیادی به ما بدهد . او بازیکنی همه کاره است . میتواند در کارهای هجومی کمک کند . او به محوطه میرود و پاس آخر را میدهد .

 

الکلاسیکو

فقط بایرن از ما بهتر بود و در سایر مسابقات به خوبی قادر به رقابت هستیم . ما با همه رقابت کردیم . با رئال مادرید نیز رقابت خواهیم کرد . نسبت به بازی با بایرن پیشرفت هایی کرده ایم و اکنون بازیکنان ایده هایمان را بهتر درک میکنند . امیدوارم مقابل رئال برنده شویم و به فینال برسیم . این هدف ماست .

 

کویادو

دوست دارم بازی کند . استعداد زیادی دارد و اینکه اسم او به خاطر قوانین ثبت نمیشد شرم آور است . برای او خوشحالم زیرا خیلی اذیت شد و اکنون به خوبی تمرین میکند .

 

وضعیت روحی

برنده شدن همیشه خوب است . وقتی برابر لینارس برنده شدیم خوشحال تر بودیم . حتی خوش تیپ تر هم به نظر میرسیدیم . بارسلونا نباید ببازد اما اتفاقی است که رخ خواهد داد اما تلاش میکنیم برنده شویم . گرانادا تیم قوی است و عملکرد فوق العاده ای داشته اند .

 

دمبله

بخشی از تیم است و تقریبا بدون تمرین , بازی کرد . او تفاوت را رقم زد . به او نیاز داریم . نگرش خوبی داشت . او بخشی از تیم است و این نکته مهمی است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

کنفرانس ژاوی : از زمان بازی با بایرن بهتر شده ایم . برابر گرانادا بدنبال ۳ امتیاز هستیم . وضعیت دپای و فاتی ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ