ریکی پویچ با ژاوی هم پرواز نمیکند

0

اختصاصی بارسا نیوز – پویچ یک استعداد واقعی نیست.

 

بارسلونا در دیدار مقابل گرانادا با درخشش آلوز و لوک دی یونگ در یک قدمی پیروزی بود اما در دقایق آخر همه چیز تغییر کرد و بازی با تساوی به پایان رسید. ژاوی این بار نشان داد که اعتماد چندانی به ریکی پویچ ندارد بازیکنی که در سال های اخیر توسط رسانه ها بسیار بولد شده بود.

 

در بازی های اخیر به علت مصدومیت های بالا و شیوع گسترده کرونا در تیم فرصت بازی به ریکی پویچ رسید اما بازیکن چیز خاصی نشان نداد. او در مقابل مایورکا فیکس بود و در مقابل لینارس نیز در نیمه اول به میدان رفت اما ژاوی به علت عملکرد ضعیفش در شروع نیمه دوم او را تعویض کرد.

 

بازگشت گاوی باعث شد که در مقابل گرانادا ریکی پویچ دوباره نیمکت نشین شود و چیزی که تصورش سخت تر هم بود او به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد. بعد از اینکه گاوی اخراج شد کادر فنی برای تقویت خط هافبک تصمیم گرفت آلوارو سانز را به جای دمبله وارد زمین کند.

 

استفاده از سانز یک ریسک بود با توجه به قوانین لالیگا ، در صورتی که یک بازیکن از بارسلونا اخراج میشد به علت حضور سانز در ترکیب بازی با نتیجه ۰-۳ به پایان میرسد اما ژاوی این ریسک را انجام داد و ترجیح داد به ریکی پویچ اعتماد نکند. پویچ شانس کمی برای حضور در ترکیب دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

ریکی پویچ با ژاوی هم پرواز نمیکند

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ