الریان ۳ – الوکره ۰/ شجاع و خامس الریان را نجات دادند 

0

ساتین نیوز –

تیم فوتبال الریان که در چارچوب هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف الوکره رفته و در یک مسابقه نیمه تمام از حریف خود پیش افتاده بود، شب گذشته توانست ادامه بازی را با برتری پُر گل تمام کند و یک پیروزی خانگی را جشن بگیرد.

این مسابقه در حالی دو روز قبل با برتری یک بر صفر الریان پیش می‌رفت و از دقیقه ۴۳ بخاطر سکته قلبی عثمان کولیبالی، بازیکن الوکره متوقف شد و از ساعت ۱۸ دیروز  در ورزشگاه ثانی بن جاسم، ادامه این دیدار از سر گرفته شد.

الریان که در بازی قبل مقابل الوکره در دقیقه ۱۹ به گل رسید و روی ارسال خامس رودریگس و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده دروازه حریف خود را باز کرده بود، دیروز  هم در نیمه دوم توانست یک نمایش هجومی و همراه با گل داشته باشد. خامس ستاره کلمبیایی الریان در دقیقه ۶۹ روی یک توپ ریباند شده و از زاویه بسته، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و سه دقیقه پس از آن هم ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را با یک ضربه فنی استثنایی به کنج دروازه الوکره فرستاد تا تیمش را با سه گل پیش بیاندازد.

یاران خلیل‌زاده توانستند به برتری ۳ بر صفر مقابل الوکره دست پیدا کنند تا ۱۵ امتیازی شوند و ضمن صعود از رده دهم جدول لیگ ستارگان قطر، در جایگاه هفتم قرار بگیرند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

الریان ۳ – الوکره ۰/ شجاع و خامس الریان را نجات دادند 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ