ایجنت دمبله ، منتقد مدیریت ژاوی !

0

اختصاصی بارسا نیوز – وضعیت دمبله روشن نیست.

 

رشته های امید بار دیگر برای تمدید با دمبله در باشگاه باز شده است. اکیپ مدعی شده اصرار ژاوی برای حفظ بازیکن کلیدی بوده و این امکان وجود دارد که محیط دمبله پیش از ماه یک دیدار جدید با سران باشگاه برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد داشته باشند.

 

روزنامه فرانسوی به نقل از یک منبع نزدیک به این بازیکن اشاره میکند حرکاتی وجود دارد که به تمدید بازیکن کمک نمیکنند که عملا مالی نیستند. موسی سیسکو ایجنت بازیکن میگوید که “بحث های زیادی در این زمینه وجود دارد اما بحث پول نیست. این یک مدیریت روزنامه است.”

 

آن ها به بازی کوپا دل ری اشاره میکنند که با توجه به شرایط بازی و عقب افتادن بارسلونا ژاوی مجبور شد در نیمه دوم از دمبله استفاده کند ، این در حالی بود که بازیکن تمرین نکرده بود و تازه تستش منفی شده بود. حالا موسی سیسوکو در مورد این مسئله صحبت کرده است.

 

این مدیریت ورزشی ، بازی بدون تمرین و بیرون آمدن از کوید برای ما دشوار است

 

با تمام این مسائل ژاوی سرمربی بارسلونا بار ها با دمبله صحبت کرده تا او را برای تمدید راضی کند چرا که برایش هیچ گزینه ای بهتر از بارسلونا وجود ندارد. در این بین مذاکره بین بارسلونا و ایجنت دمبله میتواند دوباره شروع شود هر چند که فعلا خبری از ملاقات نیست.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

ایجنت دمبله ، منتقد مدیریت ژاوی !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ