جواب پرسپولیسی ها را در زمین می دهیم / باید نشان دهند در زمین هم توانایی دارند یا نه!

0

پرسپولیس نیوز –

فجر سپاسی با ۱۲ امتیاز از ۱۴ بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفته و در آخرین بازی نیم فصل در تهران به مصاف پرسپولیس می رود. به همین بهانه فرصتی دست داد تا دقایقی پیرامون آخرین وضعیت این تیم با علی اصغر  کلانتری گفتگو کنیم؛

به رغم شروع خوب در ابتدای فصل در رده چهاردهم جدول هستید!

ما چند بازیکن اصلی تیم را هفته ها به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این برای فجر سپاسی خیلی سخت است. ما همانند تیم های صنعتی  نیستیم که دوجین بازیکن داشته باشیم.   الان هم ۱۴ هفته از بازی ها سپری شده و ما هنوز ۱۶ هفته دیگر فرصت داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. به طور حتم تلاش خواهیم کرد و به آینده امیدواریم.

 بودجه شما برای این فصل خیلی محدود است و با این شرایط چطور در نیم فصل بازیکن جذب می کنید؟

اگر اشتباه نکنم قرارداد بازیکنان و هم چنین کادر فنی تیم ما بین ۱۳ تا ۱۵ میلیارد تومان است. اگر چه این مبلغ شاید دستمزد یکی از بازیکنان در تیم های بزرگ باشد اما من به شایستگی فنی بازیکنان تیمم ایمان دارم. با همین بضاعتی که داریم در نیم فصل دوم هم ۴ یا ۵ بازیکن جذب می کنیم.

این فصل فقط به فکر بقای تیم هستید؟

ما شرایط سختی داریم ولی سخت تلاش می کنیم تا نتایج آبرومندی کسب کنیم.  یقین بدانید با بازگشت بازیکنان مصدوم و هم چنین جذب چند بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل  شرایط ما بهتر و دوباره به تیم امتیاز گیری تبدیل خواهیم شد. دغدغه ما بقا در لیگ برتر  نیست!

در آخرین بازی نیم فصل اول در تهران با پرسپولیس بازی دارید، این بازی را چطور ارزیابی می کنید؟

ما همیشه مقابل تیم های بزرگ و بخصوص سرخابی ها انگیزه مضاعفی داریم و در سال های گذشته نیز نتایج خوبی مقابل این دو تیم کسب کردیم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است ولی سابقه بردن این تیم را در ورزشگاه آزادی تهران داریم. بازی سرخپوشان را آنالیز کردیم و شکست پرسپولیس غیر ممکن نیست.

واقعا برای بردن پرسپولیس به تهران می آیید؟

ظاهرا بازیکنان پرسپولیس خیلی مطمئن هستند و گفته بودند؛ مثل آب خوردن فجر سپاسی را شکست می دهیم. به همین دلیل خیلی دوست دارم ببینیم روز پنجشنبه در بازی چه کاری انجام می دهند و به راحتی آب خوردن توانایی مبارزه در میدان را دارند یا خیر.

درست است فجر سپاسی تیم کم بضاعتی است ولی تاریخچه بزرگی دارد و همیشه کار های بزرگی انجام داده است. ما اهل کری خوانی در رسانه ها نیستیم و به وقت بازی، حرفمان را در میدان می زنیم.

اخبار فوری پرسپولیس

جواب پرسپولیسی ها را در زمین می دهیم / باید نشان دهند در زمین هم توانایی دارند یا نه!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ