یک مهاجم جوان در نزدیکی ۲ ستاره تاریخ پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز –

مهدی عبدی با گلزنی مقابل فولاد خوزستان نه تنها سه امتیاز ارزشمند برای پرسپولیس به ارمغان آورد بلکه شمار گل های زده خود با پیراهن این تیم را به عدد ۲۵ رساند تا آمار گلزنی خوبی را از خود برجای بگذارد. این در حالی است که عبدی هنوز به مهاجم فیکس پرسپولیس تبدیل نشده و گل محمدی هر از چندگاهی این مهاجم جوان را به نیکمت ذخیره ها تبعید می کند با این حال عبدی در اکثر بازی های که به میدان رفته توانسته چهره موثری از خود برجای بگذارد.

این بازیکن با زدن ۲۵ گل برای پرسپولیس به سومین بازیکنی تبدیل شد که در دقایق کم بازی برای پرسپولیس به این مهم رسیده است. پیش از این مهدی طارمی و محسن خلیلی بودند که با دقایق کمتر بازی نسبت به مهدی عبدی به ۲۵ گل زده برای پرسپولیس رسیده بودند و حالا عبدی پس از این دو ستاره گلزن سابق پرسپولیس در رده سوم قرار دارد.

عبدی همچنین در لیگ برتر۵۸ بازی با پیراهن پرسپولیس داشته و ۱۷ گل به ثمر رسانده یعنی تقریبا میانگین هر سه بازی یک گل که آمار چندان بدی برای یک مهاجم نیست. به خصوص که به نسبت دقایق بازی او ۲۲۸۴ دقیقه بازی کرده و خیلی از بازی ها را به عنوان یار تعویضی به میدان رفته یا در جریان بازی تعویض شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ