بازگشت مسی به بارسلونا/ قرار مخفیانه‌ای که لو رفت

0

بازگشت مسی به بارسلونا/ قرار مخفیانه‌ای که لو رفت

ساتین –

لیونل مسی به بارسلونا برگشت. این تیتری جذاب و البته فریبنده در مورد فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان بود که البته واقعیت هم داشت!

مسی در تعطیلات تمرین پاری سن ژرمن به دلیل شروع بازیهای ملی، تصمیم گرفت به شهر بارسلونا برگردد. البته بهانه بازگشت او دعوت شدن از سوی یکی از دوستان قدیمی‌اش بود. 

تولد ژاوی

ژاوی ارناندس سرمربی فعلی بارسلونا و هم‌تیمی سابق مسی، در روز تولدش مراسمی برگزار کرد و در آن از دوستان صمیمی خود دعوت به عمل آورد که در میان آنها ستاره‌های سابق و فعلی تیم بارسلونا هم حضور داشتند، بازیکنانی مثل سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که در حال حضر زیر نظر ژاوی درتیم بارسلونا کار می‌کنند نیز در این ضیافت حضور داشتند. 

مسی روز دوشنبه به بارسلونا سفر کرد و سعی کرد این کار را دور از چشم رسانه‌ها انجام دهد. اما خبرنگاران وعکاسان اسپانیایی این مراسم را زیر نظر داشتند و خیلی زود خود را به محل قرار ستاره‌های بارسلونا که یک رستوران ژاپنی در منطقه شمالی شهر بارسلونا بود رساندند. در این مراسم پپه کاستا یکی از کارمندان سابق باشگاه بارسلونا که روابط بسیار صمیمانه ای نیز با مسی دارد حضور داشت. خبرنگاران زیادی در مسیر ورود مسی به رستوران قرار گرفتند و سعی داشتند از او سوال بپرسند اما مسی در حالی که در محاصره آنها بود به هیچ سوالی پاسخ نداد، نه در مورد خودش و نه در مورد بارسلونا. 

ژاوی، سرمربی بارسا و هافبک پیشین این تیم، روز سه شنبه ۴۲ ساله شد. این اولین تولد او به عنوان سرمربی بارسلونا بود، پستی که دو ماه قبل آن را تحویل گرفت و در آن جایگزین رونالد کومان هلندی شد. او سعی کرد با مراسمی دوستانه و مختصر تولد خود را در کنار هم‌تیمی‌های سابقش که برخی از آنها حالا شاگرد او هستند، جشن بگیرد. در این مراسم به گفته رسانه‌های اسپانیایی همسران بازیکنان هم حضور نداشتند، یا دست کم تصویری از آنها منتشر نشده است. 

پاری سن ژرمن نیوز

مرخصی دو روزه 

ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در حالی به شهری که سالها در آن فوتبال بازی کرد برگشت که تمرینات تیم پاریسی تعطیل شده بود. بازیکنان پاری سن ژمن بعد از برد ۴-۰ در لیگ مقابل رنس در روز یکشنبه، دو روز مرخصی گرفتند. مسی هم که در این بازی بعد از مدتها دوری از میدان به دلیل ابتلا به کرونا فرصت بازی کرد از دقیقه ۶۳ به زمین رفت. این اولین بازی لئو در سال ۲۰۲۲ بود. مسی با توافق با فدراسیون فوتبال آرژانتین به تیم ملی دعوت نشد چرا که صعود این تیم به جام جهانی قطعی شده است و مسی خواست از این فرصت برای استراحت بیشتر و دوری از مصدومیت استفاده کند. لیگ یک فرانسه نیز به مدت دو هفته تعطیل است هرچند که پاری سن ژرمن در مرحله یکم هشتم نهایی جام حذفی این کشور هفته اینده به مصاف نیس خواهد رفت.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ