پرسپولیسی‌ها دست‌بردار نیستند/ پنج‌شنبه هم پول نباشد همین بساط است!

0

پرسپولیس نیوز –

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس از جمعه گذشته هر روز وعده پرداخت و واریز پول به حساب بازیکنان را داده است. وعده ای که هر روز داده می‌شود اما به سرانجامی نمی‌رسد تا اینکه بالاخرا کاسه صبر شاگردان یحیی گل‌محمدی لبریز شد.

پیش از تمرین روز چهارشنبه بازیکنان پرسپولیس باشگاه را تهدید کرده بودند که اگر تا ساعت ۱۱ صبح ۱۵ درصد وعده داده شده از سوی رضا درویش به حساب ما واریز نشود، تمرین نخواهیم کرد! شاگردان یحیی گل‌محمدی با یکدیگر قول و قرار گذاشته و چهارشنبه درورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند به امید آن که پول قرارداد آنها واریز شود اما…

ساعت از ۱۱ هم گذشت و باشگاه پولی به حساب بازیکنان واریز نکرد. تلاش‌های رضا درویش برای تهیه پول هم بی‌نتیجه ماند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی به رغم حضور در ورزشگاه شهید کاظمی از تمرین کردن خودداری کنند.

شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس از طریق نزدیکان تیم از بازیکنان خواسته اند که اعتصاب را تمام کرده و در تمرینات شرکت کنند اما جواب شاگردان یحیی گل‌محمدی هم جالب بوده است: «اگر روز پنج‌شنبه هم پولی به حساب ما واریز نشود همین بساط خواهد بود و تمرین نمی‌کنیم!»

البته با توجه به تعطیلی آخر هفته و مشکلات موجود، رضا درویش بتواند پنج شنبه و جمعه پولی تهیه کرده و به حساب بازیکنان واریز کند مگر آن که…

اخبار فوری پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها دست‌بردار نیستند/ پنج‌شنبه هم پول نباشد همین بساط است!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ