پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

0

پرسپولیس نیوز –

فیفا چندی پیش در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس فرصتی را برای پرداخت بدهی کریستین اوساگونا تعیین کرده بود که در صورت عدم پرداخت این بدهی، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته می‌شد.

با توجه به عدم پرداخت بدهی این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه خبر داد.

این خبر آن هم درست بعد از پیروزی شیرین این تیم برابر فولاد خوزستان، شوک بزرگی به یحیی گل محمدی و تیمش وارد کرد.

چند روز پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان تهرانی، بدهی اوساگونا پرداخت شد. 

با تلاش رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بدهی باشگاه به اوساگونا پرداخت و به وکیل وی و فیفا اطلاع داده شد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز پرسپولیس گفت: پس از حضورم در باشگاه سریعا اقدام به پرداخت مطالبات اوساگونا کردم اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت دو بار پول به خاطر موانع تحریم و اشکال در شماره حساب برگشت خورد اما شکر خدا امروز پول واریز شد تا دغدغه هواداران در این خصوص برطرف شود.

از قرار معلوم شماره حساب جدید از وکیل اوساگونا دریافت و پول به حسابش واریز شده است. ظاهرا با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه درآنسوی مرزها قرار است روز دوشنبه پرداخت بدهی توسط پرسپولیس به فیفا اعلام شده و پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اتوماتیک وار باز شود.

اخبار فوری پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ