مهار کردن مسی غیرممکن است/ رونالدو و مسی فوتبال را متحول کرده‌اند

0

مهار کردن مسی غیرممکن است/ رونالدو و مسی فوتبال را متحول کرده‌اند

ساتین –

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید در آستانه بازی این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از لیونل مسی پرداخت و مهار کردن او را به تنهایی غیرممکن دانست.

هفته آینده پاری‌سن‌ژرمن میزبان رئال مادرید، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خواهد بود. تقابل مسی با رئال مادرید، تیمی که در سالهای حضور فوق ستاره آرژانتینی در بارسلونا، مسی بارها رو در روی آن قرار گرفته بود و جدالهای آتشینی نیز داشت، یکی از جذابیت های  این مسابقه است.

کاسمیرو هافبک جنگنده‌ رئال مادرید می‌گوید که متوقف کردن مسی به تنهایی غیرممکن است. وی در مصاحبه‌ای با مجله »پاننکا» از لیونل مسی برنده هفت توپ طلای فوتبال جهان به عنوان یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال یاد کرد و گفت: «مسی یکی از سه بازیکن برتر تاریخ است. شما باید یک تیم باشید تا بتوانید او را متوقف کنید. به تنهایی این کار امکان پذیر نیست مقابل پاری‌سن‌ژرمن شاهد یک بازی عالی خواهیم بود.»

کاسمیرو در ادامه از کریستیانو رونالدو همبازی سابق خود در رئال مادرید نیز تمجید کرد: «مسی و کریستیانو فوتبال را متحول کرده‌اند. پیش از این، بهترین گلزنان ۲۰ یا ۲۵ گل می زدند اما وقتی این دو از راه می‌رسند و شروع می کنند به درخشش، تعداد گل‌های شان به شماره گیری ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ می‌رسد. غیرممکن به نظر می‌رسد کسی بتواند به آن‌ها برسد.»

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ