ازدواج لئوناردو دی کاپریو با نامزد جدیدش نینا اگدال /عکس

0
لئوناردو دی کاپریو بازیگر دارنده اسکار به خاطر فیلم “بازگشته” مدتی است برای حمایت از محیط زیست اقدامات جالب توجهی را انجام می دهد.
همسر نینا اگدال همسر لئوناردو دی کاپریو مادر لئوناردو دی کاپریو عکس بازیگران هالیوود بیوگرافی نینا اگدال بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو Nina Agdal Leonardo Dicaprio
طی همین فعالیت ها لئوناردو مدتی است با نینا اگدالNina Agdal آشنا شده است و این زوج قرار است سال آینده با هم پیمان زناشویی ببندند.
یکی از نزدیکان این زوج اعلام کرد که بهار سال آینده مراسم ازدواج این زوج خواهد بود و چون نینا به مراسم نامزدی علاقه ای ندارد قرار شده که یک مراسم ازدواج با حضور نزدیکان ودوستان در «سنت برتس» یا یک جزیره خصوصی برگزار شود.
لئوناردو در تدارک مراسم است اما می خواهد که نظر نینا نیز کاملا اعمال بشود.آگدل نیز یکی از محافظان محیط زیست بوده و در این ماه ها در کنار دی کارپریو به فعالیت های اجتماعی برای بهسازی محیط زیست اقدام کرده است.
در سال های گذشته نام لئوناردو دی کاپریو با بانوان مشهور فراوانی آورده شد. اما این بازیگر مطرح تا حالا با وجود اخبار فراوانی که گرد او وجود داشته، تا به حال ازدواج رسمی نداشته است.
نینا اگدال (۲۴ ساله) (به انگلیسی: Nina Agdal) (متولد ۲۶ مارس ۱۹۹۲) مدل دانمارکی است.
همسر نینا اگدال همسر لئوناردو دی کاپریو مادر لئوناردو دی کاپریو عکس بازیگران هالیوود بیوگرافی نینا اگدال بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو بازیگر زن آمریکایی اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو Nina Agdal Leonardo Dicaprio
لئوناردو دی‌کاپریو (۴۱ ساله) (به انگلیسی: Leonardo Wilhelm DiCaprio) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است. وی تا به حال ۶ بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم بازگشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی در سپتامبر ۲۰۱۴ به سمت سفیر صلح سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد.
دی‌کاپریو دارای خانه‌ای در شهر لس‌آنجلس و آپارتمانی در شهر نیویورک آمریکا است. وی همچنین صاحب جزیره‌ای در بلیز است. او از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با ژیزل بوندشن سوپر مدل برزیلی و از آن پس تا سال ۲۰۱۰ با بار رافائلی مدل اسرائیلی رابطه عشقی داشته‌است. لئو در طی دوسال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ با دو مدل دیگر به ترتیب با بلیک لایولی و ارین هیثرتون رابطه داشته است. دی‌کاپریو درسال ۲۰۱۴ رابطه‌ای چند ماه بایک مدل آلمانی به نام تونی گارن داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ