بازگشت سرمربی اخراجی با سلام و صلوات به لیگ برتر

0
صنعت نفت آبادان، تیمی که بعد از بازگشت به لیگ برتر اولین فصل حضورش را تجربه می‌کند در عین ناباوری و بدون مقدمه دستخوش تغییرات کادر فنی شد تا فیروز کریمی جای نادر دست نشان را در این تیم بگیرد.

این تیم که به واسطه حضور یکساله‌اش در لیگ برتر انتظاری از آن برای قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول نمی‌رفت و قطعا اولین، بزرگترین و تنها هدف این تیم بقا در لیگ برتر بود، بعد از گذشت چند روز از آخرین بازی تیم صنعت نفت در نیم فصل اول و در حالی که کمتر کسی می‌توانست پیش بینی کند، مسئولین باشگاه در یک اقدام عجولانه مربی خود را برکنار کرده و فردی را جایگزین او کردند که به تازگی به دلیل عملکرد ضعیف از یک تیم لیگ یکی اخراج شده بود.

کریمی که سرمربیگری در تیم های پاس تهران، سپاهان اصفهان، بهمن کرج، پلی اکریل اصفهان، تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد، استقلال اهواز، راه آهن تهران، استقلال تهران، صبای قم، شاهین بوشهر، پیکان تهران، ذوب آهن اصفهان و ملوان انزلی، با صنعت نفت پانزدهمین تیم لیگ برتری‌اش را تجربه کرده است و از این نظر حتی از رکورد محمود یاوری هم عبور کرد و به سمت ثبت یک رکورد دست نیافتنی رفت، باید در نیم فصل دوم با صنعت نفت کاری را بکند فراتر از کاری که دست نشان در نیم فصل نخست با این تیم کرد.

اولین واکنش دست نشان بعد از کنار گذاشته شدن از هدایت تیم صنعت نفت تهدید به افشاگری در آینده‌ای نزدیک بود. وی که بر اساس توافقی که با باشگاه صنعت نفت داشت ایستادن در رده یازدهم جدول را مستحق دریافت پاداش از باشگاه می کرد، حالا به جای پاداش حکم اخراجش را گرفته.

با قرار دادن پازل هایی که منجر به اخراج دست نشان از تیم آبادانی می‌شود می‌توان گفت چه بسا باندهای پنهانی فوتبال در پشت پرده نقشی بسزا در یکی از بحث انگیز ترین جابجایی های نیمکت در نیم فصل داشته باشد. 

منبع: مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ