ازدواج پنهانی خانم بازیگر لو رفت +عکس

0

بازیگر زن معروف هالیوودی بطور مخفیانه و به دور از هرگونه هیاهو در استرالیا ازدواج کرده است و کسی هم از این موضوع با خبر نشده است تا این که خودش آن را فاش کرد.

روزنامه دیلی میل نوشت مارگوت رابی Margot Robbie بازیگر سرشناس هالیوودی با نامزد تام اکرلی در یک مکان غیرفاش شده در خلیج بایرون،استرالیا ازدواج کرده است.

همسر مارگوت رابی فساد جنسی بازیگران زندگی در استرالیا زن استرالیایی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود اخبار آمریکا Margot Robbie

این موضوع از وقتی آشکار شد که این بازیگر ۲۶ ساله به زادگاهش یعنی استرالیا سفر کرد. تام اکرلی که نامزدی بسیاری طولانی مدتی با این بازیگر سرشناس داشت دستیار کارگردانی است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ در صحنه فیلمی با مضمون جنگ جهانی دوم با مارگوت رابی آشنا شد و از آن مدت در موارد متعدد در کنار هم دیده شدند.

اما موضوع ازدواج این بازیگر سرشناس وقتی فاش شد که جیمز برادر تام اکرلی تصاویری را از داخل این مراسم پنهانی در شبکه اجتماعی منتشر کرد و این درحالی بودکه عکس هایی نیز از سوی کامرون برادر مارگوت رابی نیز به اشتراک گذاشته شد.

این دو تصمیم گرفتند که به دور از دوربین های پاپاراتزی در حاشیه خلیج بایدون به یکدیگر ازدواج کنند و برای همین منظور حتی مکانی انتخاب کردند که از صخره های اطراف هم دید مناسبی نداشته باشد. مراسم عروسی مارگوت رابی حدود ۵۰ نفر مهمان داشته و جالب اینکه همگی مهمان ها با اتوبوس به محل مهمانی برده شده اند.

همسر مارگوت رابی فساد جنسی بازیگران زندگی در استرالیا زن استرالیایی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود اخبار آمریکا Margot Robbie
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ