ماجرای رابطه عاشقانه پسر “نتانیاهو” با یک دختر غیر یهودی + عکس

0

به گزارش ساتین : بنیامین نتانیاهو ،نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی،پس ازانتشار گزارشی مبنی بر اینکه پسرش با یک دختر غیریهودی رابطه دارد به شدت مورد انتقاد مقامات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری فرانسه، روزنامه نروژی “داگن” گزارش داد : “یائیر نتانیاهو” پسر بنیامین نتانیاهو، که ۲۳ سال سن دارد، با ساندرا لیکانگر ۲۵ ساله که نروژی است و در حال حاضر در اسرائیل مشغول تحصیل است قرار ملاقات می‌گذارد.
این روزنامه افزود: نتانیاهو در نشستی در داووس به” ارنا سولبرگ”، همتای نروژی خود گفت که این ۲ نفر تعطیلات خود را اخیرا در نروژ گذرانده‌اند.
رابطه عاشقانه رابطه جنسی دین یهود پسر نتانیاهو
“نیسیم زو”، یکی از اعضای حزب ارتدوکس افراطی “شاس” یکشنبه در گفت وگو با روزنامه “اورشلیم پست” گفت: نتانیاهو باید به عنوان نخست‌وزیر اسرائیل مسئولیت ملی داشته باشد. این یک مشکل بزرگ است و من شرط می‌بندم این موضوع باعث موجب ناراحتی او خواهد شد.
“موشه فگلین”، یکی از اعضای تندروی حزب حاکم “لیکود” به رهبری نتانیاهو به روزنامه اورشلیم پست گفت:  رابطه این ۲ نامناسب و بسیار مایه تاسف است.
رابطه عاشقانه رابطه جنسی دین یهود پسر نتانیاهو
یکی از منابع نزدیک به پسر نتانیاهو نیز تایید کرده که لیکانگر یهودی نیست.
سازمان افراط‌گرایان اسرائیلی، هدفش جلوگیری از تحلیل در این سرزمین است از نتانیاهو خواست تا مانع ادامه این رابطه شود.
“بنتزی گوپشتین”، رئیس این سازمان در صفحه فیس‌بوک خوددر این باره به نتانیاهو هشدار داد: همانطور که می‌دانید نوه‌های شما نیز یهودی نخواهند بود.
در دین یهود، دین از طرف مادری به فرزند منتقل می‌شود یعنی مذهب یک کودک بر اساس دین مادرش مشخص می‌شود.
یائیر پسر نتانیاهو از زن سومش وی است.بنیامین نتانیاهو نیز در سال ۱۹۸۱ میلادی با زنی غیریهودی به نام” فلور کیتس” ازدواج کرد ولی  رابطه آنها در سال ۱۹۸۴ میلادی به اتمام رسید.
دفتر نتانیاهو در رابطه با این موضوع تاکنون هیچ اظهار نظری نکرده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ