بازیگر زن: فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه من و همسرم خواهد شد! +فیلم

4

افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد،  همسر شاهرخ فروتنیان ، بازیگر سینما، در گفتگویی عجیب اظهار نظرهای متفاوتی در مورد موضوع فرزندآوری دارد. او اشاره می‌کند که فرزند داشتن موجب کمرنگ شدن مسئولیت عاشقانه زندگی‌اش او و همسرش خواهد شد و آنها مجدانه از همان ابتدای ازدواج تصمیم گرفتند که بچه دار نشوند.

همسر شاهرخ فروتنیان همسر بازیگران همسر افسانه چهره آزاد نام فرزندان بازیگران بیوگرافی شاهرخ فروتنیان بیوگرافی افسانه چهره آزاد

وی می گوید: بچه دار شدن  شاید به نوعی علاقه را در زندگی مشترک نصف می کرد. من حس می کنم اگر بچه بود هر دو می رفتیم سمت بچه و بیشتر فرصت ها را برای او اختصاص می دادیم . شاید این مسئولیت را نخواستیم داشته باشیم در قبالش مسئولیت خودمان و عشق مان را داشته باشیم. اول از همه دوست داشتیم می خواستیم خودمان رشد بدهیم و همینطور که جلو آمدیم احساس کردیم کمبود بچه را احساس نمی‌کنیم، تصمیم گرفتیم. من با خودم و همسرم تعارف نداریم. قصد هم نداریم که چیزی را ثابت کنیم، یعنی بچه نداشته باشیم و همینطوری دلمان می‌خواست زندگی کنیم. تا همین لحظه فکر نکردم که دلم می‌خواهد بچه داشته باشم. خیلی بچه‌ها را دوست دارم . من عاشق برادرزاده ام هستم. من و همسرم روزی که ازدواج کردیم به خانواده هایمان اعلام کردیم . حالا که اجازه دادید ما ازدواج کنیم از ما بچه نخواهید چون ما تصمیم داریم که هیچ وقت بچه دار نشویم. به ما اول می گفتند که حالا ازدواج کنید و بعد. اما ما تصمیمان را گرفته بودیم. یکبار هم مادرم هم به من گفت تو بچه نمی خواهی ، ما چه کار کنیم که نوه می خواهیم.

 

 

دانلود کلیپ مصاحبه افشانه چهره آزاد با حجم ۲۷ مگابایت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. مریم می گوید

    سلام. این نوشته شما در مورد تصمیم بچه دار نشدن افسانه چهره آزاد را که در سایت گذاشتید. بردارید. این بد آموزی برای دیگران داره. چون این چه فکر شیطانیه که انسان با آوردن بچه عشقش نسبت به همسرش کمتر میشه!!. برعکس بچه که باشه استحکام خانواده و احساس مسولیتها نسبت بهم بیشتر میشه. یک انسان مسلمان باید نسلش به دنیا بیاد و در تربیت اسلامی نسل و فرزندش باید تلاش داشته باشه.

    1. یه نفر می گوید

      ببند دهنتو

    2. مرتضی می گوید

      آفرین مریم خانم…گل گفتی

  2. . می گوید

    هر کس بنا بر وضعیت خودش و زندگیش تصمیم می گیرد و این موضوعی کاملا شخصیست.